امام جمعه کاشمر گفت: دولت سیزدهم بدون وابستگی به برجام به دنبال بازگرداندن اموال ملت ایران است و به حاشیه‌ها توجه ندارد.
کد خبر: ۹۵۳۷۰۲۱
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، حجت الاسلام جواد طاهری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت اظهار کرد: دولت معیشت مردم را باید مراقبت و حراست کند چون اگر سفره معیشت مردم اصلاح شد، آنوقت این دولت برای مردم است.

 امام جمعه کاشمر با بیان اینکه گزارشی که رئیس جمهور در دیدار با مقام معظم رهبری ارائه داد امیدوارکننده است، خاطرنشان کرد: رشد ۴ درصدی تولید در ۲ سال پیاپی و در این گرفتاری‌ها خیلی خوب است ولی این رشد باید به بالای ۵ درصد برسد.

وی با تاکید بر اینکه هر چند میان این گرفتاری‌ها شاید این ۴ درصد رشد خود را نشان ندهد امام جوان‌های زیادی که اشتغال پیدا کرده‌اند نشان می‌دهد تولید فعالیت خود را تا حدودی شروع کرده‌است، تصریح کرد: کاهش نرخ بیکاری به ۸. ۲ درصد اتفاق مهمی است که باید تولید به سمت تولید اشتغال حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه رشد تجارت در این دولت و همچنین افزایش فروش نفت نیز اتفاقات مثبتی است که می‌تواند گره‌های زندگی مردم را حل کند، اذعان کرد: آبرسانی به ۳۵۰۰ روستا کار آسانی نیست ولی در این دولت انجام شد و برنامه ریزی برای حل ۲۲ هزار مگاوات ناترازی نیز در حال انجام است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه اضافه شدن ۱۵ هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت بخش درمان کشور و پوشش فراگیر بیمه سلامت در این دولت اتفاق افتاد، عنوان کرد: دولت در تقویت بنیه کشاورزی و محصولات تولیدی تلاش می‌کند و در حال تسهیل تجارت جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه دولت بدون وابستگی به برجام به دنبال بازگرداندن اموال ملت ایران است و به حاشیه‌ها توجه ندارد، تشریح کرد: حاشیه‌ها اگر یک مسئول را از مسیر اصلی خود یعنی خدمت به مردم دور کند محکوم به شکست است ولی دولت سیزدهم به حاشیه‌ها توجه ندارد و می‌تواند به کاهش مشکلات جامعه منجر شود.

امام جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه پیاده روی اربعین یک پدیده‌است و در کاشمر هم پیاده روی اربعین برای افرادی که نتوانسته‌اند به کربلا برسند انجام می‌شود، بیان کرد: نخبگان و فعالان فرهنگی باید از این فرصت استفاده کنند و در موکب‌های تبلیغاتی و فرهنگی پیاده روی کاشمر حضور داشته‌باشند و به شبهات جوانان پاسخ دهند و نمایشگاه‌های فرهنگی در این مسیر برپا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها