رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه گفت: ظرف یک سال اخیر دولت و بخش خصوصی مبلغ ۳۸۳ میلیارد ریال برای توسعه ورزش قهرمانی و حوزه جوانان این شهرستان هزینه کرده‌اند که دراین‌بین سهم دولت ۳۷۸ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۴۶
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌حیدریه، مجید رضایی در آیین افتتاح مرکز مشاوره تخصصی جوانان (ازدواج) که توسط بخش خصوصی دایر شده است، افزود: مجموعه سوارکاری وزیری واقع در روستای قوزان بخش مرکزی، افتتاح زورخانه خیرساز شهر کدکن و روستای فرزق، از جمله طرح‌هایی بوده که توسط بخش خصوصی دایر شده است.

 وی همچنین در بازگشایی مجدد مجموعه تختی گفت: بازسازی این مجموعه ورزشی شامل احداث زمین چمن طبیعی، زمین والیبال ساحلی، پیست دو و میدانی و همچنین محوطه و زیباسازی اطراف زمین است.

علی‌اصغر کرباسی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تربت‌حیدریه نیز در آیین بهره‌برداری ترمیم راه محور تربت‌حیدریه به مشهد بیان کرد: از هفته دولت پارسال تا امسال، ۳۲ کیلومتر راه‌های اصلی، محورهای فرعی و راه‌های روستایی این خطه ترمیم و روکش آسفالت شده است.

وی مطرح کرد: همچنین ترمیم و روکش ۶۶ کیلومتر راه نیز در دستور کار قرار دارد و در مجموع ۹۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تربت‌حیدریه امسال ترمیم و روکش آسفالت خواهد شد.

 وی همچنین از ایمن‌سازی چهار نقطه پرتصادف در این شهرستان خبر داد و گفت: علاوه بر این خرید یکدستگاه لودر و بازسازی ۶ دستگاه ماشین‌آلات راهداری توسط این اداره انجام شده است.

 
در ادامه حجت‌الاسلام غلامرضا بسکابادی، مسئول دارالقرآن، اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه توضیح داد: اکنون چهار مرکز خانه قرآن در بخش رخ مجوز فعالیت دریافت کرده و مشغول آموزش هستند و مقرر شده به‌زودی نسبت به تأسیس چهار خانه قرآن دیگر اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: در خانه‌های قرآن، بانوان منطقه تعالیم قرآنی شامل: روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، تربیت‌معلم و تربیت‌مدرس دوره‌های آموزش و حفظ قرآن کریم را، فرا می‌گیرند.


 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار