همزمان با هفته دولت با حضور امام‌جمعه و فرماندار شهرستان بردسکن، 16 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان در روستاهای این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۳۶۶۹۵
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن؛ مهدی صادقی رئیس اداره گاز بردسکن با اشاره به گازرسانی به روستای سعادت‌آباد در هفته دولت گفت: این پروژه با پیگیری‌های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بردسکن به سرانجام رسیده؛ لذا در کمترین زمان با 26 میلیارد ریال اعتبار شرکت گاز خراسان رضوی 80 خانوار این روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی افزود: کل شبکه اجرایی گازرسانی به این روستا ۴۰۰۰ متر است و تعداد 70 مورد علمک نصب شده است.

رئیس شرکت گاز بردسکن با بیان اینکه در دولت مردمی سیزدهم در هر ۵ روز یک روستا گازرسانی شده است بیان کرد: در حال حاضر در بردسکن ۶۴ روستای با جمعیت بالای ۱۰۰ خانوار از نعمت گاز برخوردارند.

همچنین مطالعه گازرسانی به روستاهای با جمعیت ۱۰ تا ۲۰ خانوار از اواخر امسال انجام شده است.

افتتاح تصفیه‌خانه کارخانه ضبط پسته عظیم در رکن‌آباد

در ادامه برنامه‌های افتتاحیه طرح‌های هفته دولت کارخانه ضبط پسته و تصفیه‌خانه این مجموعه افتتاح و مورد بهره‌برداری گرفت.

مدیر کارخانه پسته عظیم خاوران در مراسم افتتاح این مجموعه که با حضور مدیر آب‌وخاک جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی برگزار شد، توضیح داد: مجموعه این کارخانه با ۱۵ هزار مترمربع مساحت توانستیم فضای تصفیه‌خانه این مجموعه را به بهره‌برداری برسانیم که درکل این مجموعه با ۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بدون استفاده از تسهیلات دولتی ساخته و فعالیت دارد. در این کارخانه در هر نوبت‌کاری ۷۰ نفر فعالیت می‌کنند .

افتتاح آسفالت معابر روستای حسن‌آباد شهرآباد بردسکن

در مراسم با حضور فرماندار و معاون عمرانی فرماندار و بخشدار شهرآباد، اهالی روستای حسن‌آباد ۷۰۰۰ متر آسفالت خیابان این روستا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 علی بهروزی دهیار این روستا گفت: علاوه بر آسفالت این مسیر بیش از ۵۰۰۰ مترمربع دیگر از معابر این روستا آماده آسفالت‌ریزی است که با آسفالت این مقدار از معابر کل معابر روستای حسن‌آباد اسفالت می‌گردد.

حسن احمدی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن هم در مراسم افتتاح این پروژه نیز مطرح کرد: در حال حاضر از محل قیر تحویلی دولت ۴۰ هزار مترمربع از معابر روستایی آسفالت شده است و مقدار ۶۰ هزار مترمربع دیگر هم با تحویل قیر در ۱۲ روستای شهرستان آسفالت معابر انجام می‌گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار