فرماندار تایباد گفت: از مجموع ۸۴ طرح عمرانی که همزمان با هفته دولت در شهرستان مرزی تایباد افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، تعداد طرح ۷۶ پروژه مورد بهره برداری و افتتاح و همچنین هشت طرح مورد کلنگ زنی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۳۶۴۱۴
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد؛ مهدی دونده در حاشیه مراسم افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها اعلام کرد: همزمان با هفته دولت ۱۲ طرح عمرانی و آموزشی در این شهرستان به بهره برداری رسید. برای این تعداد طرح‌های افتتاح شده و کلنگ زنی حوزه مدیریت شهری، مبلغ ۱۶۸ میلیارد و ۵۲۲ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار تایباد افزود: طرح‌های افتتاح شده شامل آسفالت و جدول گذاری معابر، رستوران مجتمع شهرداری، شهربازی بوستان ملت، نورپردازی میدان های مولانا و سیف باخرزی، بوستان امام رضا(ع)، بوستان محلی زیارتی شیخ مقصود، نوسازی ناوگان آتش نشانی، خرید ماشین آلات عمرانی و هوشمندسازی اداره شهرسازی شهرداری هستند.

وی بیان کرد: طرح‌های کلنگ زنی نیز شامل پارکینگ شهید فخری زاده در مسیر تایباد-پایانه مرزی دوغارون، دیوار سنتی خیابان خرمشهر و پایانه مسافربرهای شخصی تایباد-دوغارون می‌شوند.

وی تصریح کرد: رستوران مجتمع شهرداری با مساحت ۷۰۰ متر مربع یکی از مهترین طرح‌های افتتاح شده می‌باشد که برای آن چهار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

دونده خاطرنشان کرد: طرح احداث پارکینگ کامیونی شهید فخری زاده با اعتبار ۸۳ میلیارد تومان شامل خرید زمین و تجهیز و توسعه، کلنگ زنی شده است که سبب ایجاد فرصت‌های شغلی، ساماندهی ترانزیت مرز دوغارون و ورود سرمایه در این گذرگاه زمینی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در هفته دولت فضای آموزشی خیرساز مرحوم شاکری با ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در منطقه کم برخوردار سروش شهر تایباد افتتاح شد.

فرماندار تایباد یادآور شد: همزمان با هفته دولت ۸۴ طرح عمرانی در حوزه های مختلف در شهرستان مرزی تایباد افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد طرح ۷۶ پروژه مورد بهره برداری و افتتاح و هشت طرح مورد کلنگ زنی قرار می‌گیرد.

دونده اضافه کرد: این طرح های عمرانی در مجموع سه هزار و ۹۴۲ میلیارد تومان اعتبار دارند که ۴۴۶ میلیارد تومان مربوط به طرح‌های افتتاحی و مابقی مربوط به طرح های کلنگ زنی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار