خبرهای داغ:
شاهرود_ مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود و هیات همراه با ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و ریاست بیمارستان بهار در گرامیداشت روز پزشک دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۹۱
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج، همزمان با زاد روز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود به همراه معاونت ایمنی و اقدامات تامینی و معاونت طرح و برنامه و مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه شاهرود با حضور در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود ضمن تبریک روز پزشک به دکتر شیبانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از زحمات شبانه روزی پزشکان و سربازان خط مقدم عرصه سلامت به نمایندگی از جامعه پزشکی تقدیر نمودند.
جواد رضوانی مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمان اظهار کرد: سلامت جامعه مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های پزشکان و مدافعان سلامت است که با انگیزه و روحیه خدمت رسانی این کار را انجام می‌دهند و ما قدردان زحمات و تلاش‌های پزشکان و کادر درمان هستیم.
همچنین مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود و هیات همراه با حضور در دفتر ریاست بیمارستان بهار با دکتر نام آور ریاست بیمارستان بهار و پزشکان آن بیمارستان دیدار و از زحمات آنان تشکر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار