خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف یک‌هزار لیتر نفت سفید قاچاق با تلاش مأموران پاسگاه انتظامی طرود این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۲۴
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

کشف ۱۰۰۰ لیتر نفت سفید قاچاق در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی کریمی، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق عمده سوخت و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، مأموران پاسگاه انتظامی طرود شهرستان شاهرود حین کنترل محور مواصلاتی شاهرود- طرود به یک دستگاه خودروی وانت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو، یک‌هزار لیتر نفت سفید قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان، ارزش فرآورده سوختی قاچاق کشف‌شده ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
کریمی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت و منابع ملی به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان بلافاصله موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار