فرماندار نیشابور گفت: ساده زیستی شهید رجایی از سر فقر و نداری نبود بلکه ذاتش ساده زیستی بود این بزرگترین شاخصه دولت شهید رجایی است.
کد خبر: ۹۵۳۶۲۶۷
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور، ابوطالب جوان، در جلسه شورای اداری نیشابور که در محل سالن شهید عابد فرمانداری نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: دقت شهید رجایی در رعایت اموال بیت‌المال موضوعی است که باید الگوی همه باشد

فرماندار نیشابور افزود: شهید رجایی مردم دار و دور از ریاکاری بود. ببینید چطور به نیکی از دولت شهید رجایی با طول بسیار کوتاه ۲۸ روز عمر یاد می‌شود؟ زمانی بسیار کوتاه که باگذشت بیش از ۴۰ سال یاد و خاطره‌اش ماندگار شده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت شهید رجایی باید الگوی همه ما باشد، تصریح کرد: بعد از شهید رجایی دولت‌های متعددی سر کار آمد کدام دولت نامش ماندگار شد؟ شهید رجایی خستگی‌ناپذیر بود آیا ما اینگونه با روحیه خستگی‌ناپذیر به دنبال حل مشکلات مردم هستیم؟

ضرورت پیگیری مصوبات جلسات و گزارش اقدامات

جوان با بیان اینکه باید قبول کنیم ما ضعف داریم، ابراز کرد: ما در ادارات و سازمان‌ها مسئول پیگیری مصوباتِ جلسات و گزارش از اقدامات را نداریم بنابراین لازم است یک نفر را به عنوان مسئول پیگیری ابلاغیه و مصوبات درون سازمانی و برون سازمانی بکار بگماریم.

فرماندار نیشابور اضافه کرد: نتیحه جلسات و مصوبات قوی در حوزه اجرا به تاریخ سپرده می‌شود این خلا در مجموعه دستگاه اداری کاملا مشهود است.

باید نگاه ما به نگاه رهبر انقلاب نزدیک باشد

وی خاطر نشان کرد: مسئولیت امانتی است در دست ما برای خدمت به خلق الله، نه برای فشار بر مردم است. بنابراین باید ببینیم چقدر نگاه ما به نگاه رهبری نزدیک است. ما باید شایسته‌سالاری، پذیرش مسئولیت و پایبندی به تعهدات را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

فرماندار نیشابور اذعان کرد: ادارات نباید دچار روزمرگی و غفلت شوند که پیامدهای آن خسارت به نظام باشد. مدیران باید به خدمت و کارگشایی امورات مردم بپردازند. مدیران و کارکنان اگر شب و روز هم کار کنند باز  هم کم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار