امام‌جمعه تایباد گفت: یکی از مهمترین موارد عبادی سیاسی شرکت در انتخابات است و دشمن سعی دارد تا با طراحی فتنه‌های جدید ملت ایران را نسبت به برگزاری انتخابات و شرکت در این حماسه سیاسی بدبین کند.
کد خبر: ۹۵۳۵۸۹۱
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

هدف دشمن بدبین کردن ملت ایران نسبت به انتخابات است/ امیدافزایی مهم‌ترین سرمایه مردمی

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد؛ حجت‌الاسلام حسین ملکی ابرده در محفل تبیینی دستاوردهای نظام با تاکید براینکه مسئولان باید امیدافزایی را که مهم‌ترین سرمایه مردم است را در جامعه افزایش دهند، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موارد عبادی سیاسی شرکت در انتخابات است و دشمن سعی بر این دارد تا با طراحی فتنه‌های جدید ملت ایران را نسبت به برگزاری انتخابات و شرکت در این حماسه سیاسی بدبین کند.

امام جمعه تایباد افزود: برای مقابله با فتنه دشمن باید به رهبر معظم انقلاب که در رأس کشور و نظام بر تمام امور نظارت کامل دارند ایمان داشت و ملت با پذیرش این ولایت از رهنمودهای ولایت‌فقیه استفاده کنند تا جامعه پویاتر و سالم‌تر باشد.

وی هفته دولت را فرصت مغتنمی در تبیین دستاورد های نظام دانست و بیان کرد: این هفته با نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر به هفته دولت مزین شده است و تمام دولتمردان در هر حوزه و بخشی که به مردم خدمت می‌کنند باید با تاسی از اعمال و رفتار این دو شهید بزرگوار، خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و فارغ از هر نوع شعاری، این امر مهم را محقق کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مبادلات تجاری و اقتصادی اشاره و مطرح کرد: حذف سلطه دلار در معاملات جهانی برای همه ما مهم است، دین ما دین جهانی است و نمی‌توانیم در تجارت جهانی حضور نیابیم ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فکر دشمن‌تراشی نیستیم؛ بلکه تلاش می‌کنیم با تبیین و روشنگری دشمن را شناسایی کنیم و تحت‌تأثیر فتنه‌هایش قرار نگیریم.

ملکی اذعان کرد: اقتصاد مردم بسیار ضعیف شده و دلالان و افراد سودجو برای تنگ کردن عرصه اقتصادی به مردم وارد میدان شده‌اند، از دولت انتظار داریم بر فعالیت بنگاه‌های املاک، قیمت زمین، قیمت اقلام مصرفی و... نظارت بیشتری داشته باشد و اجازه ندهد مافیا بر قیمت‌ها و بازار حکومت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار