خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: فضای داخلی را نگذاریم تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار بگیرد و شیرینی خدمات نظام پزشکی در بیرون تلخ نمود پیدا کند. شیرینی این خدمات مخصوص شما  نیست بلکه از مردم است و در جامعه امید ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۹۵۳۵۵۹۶
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان در دیدار با دکتر موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و جمعی از معاونین دانشگاه با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجهی که در زمینه تهیه تجهیزات و امکانات پزشکی در استان صورت گرفته است اظهار داشت: تا ۲ سال گذشته در استان ما دو دستگاه MRI وجود داشت و امسال ۵ دستگاه داریم و تعدادی دستگاه دیالیز وارد استان می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است افزود: ارتقا بسیاری از مراکز پزشکی را شاهد هستیم و در تهیه امکانات از تامین اعتبار و هماهنگی سهمیه‌ای لازمه‌اش پیگیری جدی و تلاش‌های زیادی است که در دانشگاه علوم پزشکی استان این حرکت و تلاش و پویایی را شاهد هستیم.

شیرینی خدمات پزشکی در جامعه امیدآفرین است
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان تصریح کرد: فضای داخلی را نگذاریم تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار بگیرد و شیرینی این خدمات در بیرون تلخ نمود پیدا کند. شیرینی این خدمات مخصوص شما  نیست بلکه از مردم است و در جامعه امید ایجاد می‌کند.


وی متذکر شد: شما زحمت می‌کشید، به هدف نهایی می‌رسید و خدمات مطلوب به مردم ارائه می‌دهید، اما چنانچه در حوزه اطلاع رسانی اقدامات و تخریب‌هایی که نباید صورت بگیرد باعث می‌شود که شیرینی به کام مردم تلخ شود. مسائل باید در درون دانشگاه حل و فصل شود که این چنین است، اما حداقل مسائلی که به وجود می‌آید از جامعه دانشگاه علوم پزشکی انتظار نیست که بازتاب‌های بیرونی بگیرد.

شیرینی خدمات پزشکی در جامعه امیدآفرین است

مهدوی خاطرنشان کرد: ما در سپاه انصار الرضا علیه السلام استان در خدمت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و مراکز متعدد در سطح استان هستیم و اعلام آمادگی می‌کنیم هر جایی که می‌توانیم کمک حال مجموعه دانشگاه و سلامت در سطح استان باشیم.

وی با اشاره به خدمات دهی مجموعه بهداشتی از سوی سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر به خصوص در آستانه اربعین حسینی موکب‌های پزشکی با کمک شما برپا می‌شود و از پزشکان در تخصص‌های مختلف و پرستاران به منطقه پیادره روی اربعین اعزام می‌شوند.

شیرینی خدمات پزشکی در جامعه امیدآفرین است

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان عنوان کرد: همچنین در رسیدگی به مناطق محروم و مرزی همانطور که تاکنون در کنار هم بودیم و خدمات متنوعی به مردم مناطق دور افتاده ارائه شده است که نقش اصلی را جامعه پزشکی استان ایفا کرده‌اند و ما نیز در کنار آنان هستیم.


شیرینی خدمات پزشکی در جامعه امیدآفرین است
وی افزود: امیدواریم با ظرفیت‌ها، تعامل و هم‌افزایی که وجود دارد بیشتر برنامه‌ریزی کنیم و بهره‌اش را مردم ببرند و به سلامت هرچه بیشتر جامعه کمک کنیم قطعاً سلامت برقرار باشد روحیه امید، شادابی، کار و تلاش مضاعف می‌شود و این در پیشرفت و توسعه استان و کشور موثر است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان در پایان گفت: واقعیت‌ها و مشکلاتی  در حوزه پزشکی وجود دارد که باید به مسئولین مربوطه انعکاس داده شود.

شیرینی خدمات پزشکی در جامعه امیدآفرین است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار