نمایشگاه «مسجد شایسته» همزمان با روز جهانی مسجد با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در مشهد گشایش یافت.
کد خبر: ۹۵۳۴۹۲۷
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسانر رضوی از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در حاشیه گشایش نمایشگاه مسجد شایسته در جمع خبرنگاران اظهارکرد: راه‌اندازی این نمایشگاه از ابتکارات شایسته مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان است که می‌تواند چکیده سخنان رهبری در خصوص اهمیت مسجد و ضرورت‌های ارتقا و تعالی آن را پیش چشم ائمه جماعات و البته عموم مردم به تصویر بکشد.

وی بیان کرد: این رویداد، یک طرح کامل و یک شمای کلی از مسجدداری را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد و این نمایشگاه تابلوی زیبایی است که معنای واقعی مسجد تراز را نمایان می‌کند.

امام جمعه مشهد با اشاره به برکات نمایشگاه مسجد شایسته ادامه داد: همه ائمه جماعات، فعالان مسجدی و هیات های مذهبی مشهد، ضروری است از این رویداد بازدید کنند، طرح‌های تربیتی و تبلیغی ویژه را ببینند و از آن‌ها الگوبرداری کنند.

نمایشگاه «مسجد شایسته» در مشهد گشایش یافت

نمایشگاه مسجد شایسته از ۳۰ مردادماه به مدت سه روز در خیابان دانشگاه ۱۹ مشهد (گلستان) برپا است.

این نمایشگاه با ۳۵ غرفه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ دایر خواهد بود و نمایش طرحهای در حال اجرا در مساجد، مستندهایی از مساجد موفق، مسجد آمر به معروف، غرفه طرح نذر هشتم، پایگاه قرآنی مساجد، مرکز نیکوکاری و غرفه کودک و نوجوان از جمله موضوعاتی است که برای غرفه‌ها در نظر گرفته شده است.

۳۰ مرداد سال ۱۳۴۸ مسجدالاقصی به دست صهیونیست‌ ها به آتش کشیده شد که به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران و تصویب اعضای سازمان کنفرانس اسلامی در سی ‌امین نشست این سازمان، این روز به نام روز جهانی مسجد نامگذاری شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار