فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده گلبهار از برگزاری طرح یاوران ولایت ویژه فرماندهان و شوراهای واحد مدارس پویندگان و پیشگام با حضور 130 دانش آموز دختر و پسر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۶۴۵
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، مهدی حکیمی با اعلام این خبر اظهارکرد: طرح یاوران ولایت حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده گلبهار ویژه فرماندهان و شوراهای واحد مدارس پویندگان و پیشگام با حضور 130 دانش آموز دختر و پسر این شهرستان برگزار شد.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده گلبهار، ادامه داد: این طرح به‌منظور ایجاد تحرک و پویایی در واحدهای پیشگام، رشد استعدادهای دانش‌آموزان نخبه، ارتقا و نهادینه شدن شاخص‌های تربیتی در دانش‌آموزان، ایجاد زمینه پذیرش مسئولیت در آینده با زمینه‌های علمی و مهارتی اجرا گردید.

وی یادآور شد: تشکیلات شناسی، مخاطب شناسی، جذب در تشکیلات، بازی‌های تشکیلاتی_گروهی، مستندسازی، مهارت‌های زندگی، دشمن‌شناسی، جهاد تبیین، سواد رسانه و فضای مجازی، نقش نوجوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، آشنایی با ساختار سازمان و تربیت و معرفت از مباحث و مطالب محوری این دوره بود.

حکیمی، اضافه کرد: انتخاب افراد حاضر در این دوره شاخصه‌هایی نظیر اعتقاد و التزام عملی به ولایت‌فقیه، داشتن روحیه بسیجی، دارای وضعیت تحصیلی مطلوب، مشغول به تحصیل در پایه دهم، دارای فن بیان، دارای محبوبیت اخلاقی و علمی در مدرسه، رضایت والدین از فعالیت هایشان در بسیج و بهره‌مندی از سلامت جسمی و روحی را داشته‌اند که این دوره می‌تواند به هویت دادن، قدرت تصمیم‌گیری، آموختن و حتی خطا کردن ازآنجاکه گاهی برخی تصمیم‌گیری‌ها اشتباه هستند، بیانجامد و به رشد آگاهی و انقلابی گری، پرورش تفکر، ایجاد خلاقیت، کادر سازی کمک نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار