خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان سیم و کابل برق هوایی در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۲۸۰
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علی کریمی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شاهرود، رسیدگی سریع و بدون وقفه موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
او به بررسی میدانی صحنه‌های وقوع جرم و جمع آوری سرنخ‌های موجود در محل‌های سرقت اشاره و اضافه کرد: پلیس با بهره گیری از تجهیزات علمی و هوشمندانه، طی گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یک نفر را حین انجام سرقت سیم برق دستگیر و از وی حدود ۳۰ متر کابل کشف شد
او افزود: در روند رسیدگی به پرونده، با اعتراف متهم به همدستی با ۳ نفر دیگر در انجام برقت‌ها، رد پای یک گروه حرف‌های سارقان سیم و کابل برق محرز و دستگیری آن‌ها در اولویت کار ماموران انتظامی قرار گرفت. متر کابل کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی شاهرود با بیان اینکه ۳ متهم دیگر پرونده، که ۲ نفر سارق و یک مالخر بودند، طی عملیات‌های ضربتی و غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند، ادامه داد: متهمان در مجموع به ۵۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان شاهرود اعتراف و بنا بر نظر کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه ۲۰ میلیارد ریال برآورد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان با اشاره به اینکه هر ۴ متهم با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری سارقان و به ویژه مالخر‌ها یکی از اولویت‌های پلیس در سال ۱۴۰۲ است و به همه شهروندان عزیز اطمینان خاطر می‌دهیم که این طرح‌ها با شدت و قدرت ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار