خبرهای داغ:
مربی عقیدتی سیاسی در جمع خواهران بسیجی پایگاه حضرت مریم سلام الله علیها، فرزندان را یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار برسلامت خانواده و تحکیم آن دانست.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۶۶
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت بسیجیان پایگاه حضرت مریم سلام الله علیها روستای گوشه و چغاهست نشست بصیرتی با موضوع فرزند آوری و تاثیر آن بر سلامت و تحکیم خانواده ها برگزار شد.

 در این برنامه مربی عقیدتی سیاسی در جمع بسیجیان عنوان کرد: در اسلام از اهمیت خانواده و تاکید بر محافظت از آن بسیار سفارش شده و خانواده را جایگاهی برای تامین نیاز های مادی و معنوی اعضا و تحمل مشکلات و سختی ها برای رسیدن به کمال و سعادت اخروی میداند و پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم میفرمایند:در اسلام هیچ بنابی ساخته نشده که نزد خدای بزرگ محبوب تر از خانواده باشد و هر که توان ازدواج کردن داشته باشد باید ازدواج کند.

خانم داوودی افزود:تاثیر فرزندآوری بر خانواده از دوران قدیم بسیار مشهود بوده و خانواده هایی که فرزند دارند از سلامت روان، موقعیت اجتماعی، طول عمر بیشتر و تعاملات بیشتری برخوردارند، امید به زندگی در خانواده‌های دارای فرزند چندین برابر بیشتر از خانواده‌هایی‌است که فرزندی ندارند. فرزندان به والدین خود اعتبار، نشاط و هیجان می‌بخشند و اثرات فرزندآوری را به وضوح می توان در جنبه های مختلف روانی، جسمانی و خانوادگی بر والدین مشاهده کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار