خبرهای داغ:
با حضور خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای برگزار شد؛
اردوی راویان پیشرفت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات و فعالان فضای مجازی استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۰۵۴
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اردوی راویان پیشرفت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات و فعالان فضای مجازی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد.

خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان سمنان با شرکت در این اردوی یک روزه که به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و سازمان بسیج رسانه استان سمنان برگزار شد؛ از پارک ملی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهران بازدید کردند و با آخرین دستاوردهای موشکی، پهبادی و پدافندی از نزدیک آشنا شدند.

در ادامه این بازدید راویان نمایشگاه آخرین دست آوردها و پیشرفت‌های به دست آمده توسط جوانان و دانشمندان ایران اسلامی در ابعاد ساخت موشک‌های دوربرد و نقطه زن، انواع پهبادها، سامانه‌های پدافندی و هوایی و فضایی را برای خبرنگاران تشریح کردند.

رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان

پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان نیز با حضور سردار سرتیپ علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوای فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مهدی دیابی معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان و همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان در حاشیه برگزاری اردوی راویان پیشرفت در سالن همایش‌های نمایشگاه هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  رونمایی شد.

گفتنی است؛ زیارت حرم مطهر سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی و اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود به خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای پایان‌بخش این اردوی یک روزه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار