خبرهای داغ:
شاهرود_ سرپرست معاونت برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی از مراکز درمانی و بیمه گری و شرکت سیمان شاهرود بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۳۲۵۱۵
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج، سید مرتضی حسینی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و حسن ضابطی مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تامین اجتماعی از مجموعه‌های درمانی و بیمه‌ای این سازمان در شهرستان شاهرود و شرکت سیمان از زیر مجموعه‌های این سازمان بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت‌های این مراکز آشنا شدند.

در حاشیه این بازدید‌ها مشکلات مردم نیز مورد بررسی قرار گرفت.
روسای پارکلینیک تخصصی شهید بیاری، درمانگاه شماره ۲ و رئیس اداره بیمه‌ای تامین اجتماعی و مدیران استانی ایشان را همراهی می‌کردند.
این مقام مسئول در سایه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این دیدار‌ها با هدف بررسی وضعیت عملکرد نهاد‌های درمانی و بیمه‌ای این سازمان انجام شده است، افزود: شرکت سیمان شاهرود از واحد‌های تولیدی خوب این سازمان است و برای گسترش این شرکت ما حمایت خواهیم کرد.
او به درمانگاه‌های شاهرود نیز اشاره کرد و گفت: خدمات ارائه شده یا توجه به امکانات خوب است و نیاز به وسایل پزشکی نیز دارند که تلاش می‌کنیم این امکانات را نیز تخصیص دهیم.
حسینی تلاش مجموعه تامین اجتماعی را خدمت به همه بیمه شدگان در بخش درمانی و بیمه گری بیان کرد و افزود: تمام تلاش ما این است که بتوانیم نیاز‌ها و مشکلات بیمه شدگان این سازمان را حل و شرایط خدمت رسانی را بهتر و راحت‌تر کنیم.
در این بازدید‌ها مسئولین نیز مشکلات و نیاز‌های درمانی و بیمه‌ای شهرستان را بیان کردند و بر حمایت بیشتر از مجموعه تامین اجتماعی شاهرود تاکید کردند.
لازم به ذکر است بیش از ۷۰ درصد مردم شهرستان شاهرود تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی این شهرستان هستند و خدمات بیمه ای و درمانی از یک پارکلینیک تخصصی و یک درمانگاه دریافت می کنند و تلاش است درمانگاه تخصصی در شهر بسطام نیز ایجاد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار