سرتیپ دوم پاسدار امین رسولی، فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر خراسان رضوی با صدور پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۴۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، در پیام سرتیپ دوم پاسدار امین رسولی، فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر خراسان رضوی چنین آمده است؛

هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار در حقیقت یادآور فرصتی است گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته، نیک اندیش و حقیقت جویی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه بی وقفه و خالصانه می کوشند و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان، که نقش خطیر اطلاع رسانی و شفاف سازی را تؤام با امانت داری، مسئولیت پذیری،تعهد و دلسوزی برعهده دارند. خبرنگاران،با نگرشی عمیق، با قلم نافذ و بیان هنرمندانه خویش با سفیران یأس دروغ و تباهی می ستیزند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه، روز خبرنگار را به طلایه داران جبهه آگاهی و روشنگری تبریک عرض نموده و از تلاش های خستگی ناپذیر و ارزشمند تمامی خبرنگاران ، اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه و قلم خبرنگاران حوزه علم، مهارت و فناوری قدردانی و تشکر می نمایم و توفیق روزافزون و سربلندی همه تلاشگران و مجاهدان این عرصه را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار امین رسولی
فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار