خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی در پیامی ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید "محمود صارمی" و روز خبرنگار را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۷۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی به مناسب ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، پیام گرامی داشتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ن والقلم و ما یسطرون

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز مقام خبرنگارانی است که همواره با سلاح قلم و با حفظ قداست و رسالت والای آن در جهت اعتلای آگاهی بخشی و سلامت فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه می‌کوشند و با حضور فعال و موثر در عرصه نبرد رسانه‌ای امروز که بخش مهمی از جنگ نرم به شمار می‌رود وظیفه‌ای مانند سربازان و افسران فداکار را در خط مقدم این رویاروی فرهنگی به دوش می‌کشند. 

خبرنگاران به درستی در انعکاس اخبار به خصوص رویدادهای مختلف بسیج، حضوری پر رنگ داشتند و در این راستا نیز گمنام و بدون هیچ ادعا در میدان عمل در کنار مردم و انقلاب بودند و ما قدر دان زحمات فعالان اطلاع رسانی در عرصه خطیر خبرنگاری هستیم.

اینجانب این روز را به همه فعالان این عرصه در شهرستان میامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش را در تحقق رسالت خطیرخبرنگاری را مسألت دارم.

سرباز ولایت محمد مهدی اسماعیلی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار