فرمانده سپاه امام رضا(ع) با تاکید براینکه اصحاب رسانه با تاسی از خبرنگاران عاشورا، در حوزه جهاد تبیین اُمیدآفرین باشند، گفت: امام سجاد(ع) و زینب(س)، رسالت و نقشِ پیام رسانی خود را در افشای ظلم، فاسد و تزویر یزیدیان به درستی ایفا کردند.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۸۵
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیح خراسان رضوی از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی در نشست صمیمی امروز خود با مدیرکل، معاونان و مدیران سازمان صدا و سیمای خراسان رضوی و نیز جمعی از مدیران رسانه‌های استان با تبریک روز خبرنگار و با اشاره به تقارن ماه محرم با این روز با تاکید بر عبرت گیری از واقعه عظیم عاشورا، اظهارکرد: حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) با موقعیت شناسی دقیق و صحیح به تببین ابعاد اهداف قیام امام حسین(ع) پرداختند و در واقع نخستین پیام رسانان و خبرنگاران در حوزه جهاد تبیین بودند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: افشای چهره واقعی یزید و یزیدیان مهمترین و تاثیرگذارترین دستاوردِ خطبه ها و سخنان این دو بزرگوار در مسجد شام به عنوان راوی و خبرنگار واقعه عاشورا بود.

وی با اشاره به سروده شاعر آیینی قادر طهماسبی که سرود "کربلا در کربلا می ماند، اگر زینب نبود" تصریح کرد: خبرنگار کربلا، اصحاب و وفاداران امام حسین(ع) فداکاری، ادب و احترام علمدار، صبر و صلابت مادران عاشورایی، توبه و بازگشت حُر و نیز خلق حماسه ها را دیدند و رسالت و نقشِ پیام رسانی خود را در افشای ظلم و فاسد و تزویر یزیدیان به درستی ایفا نمودند.

وی، تاکیدکرد: خبرنگاران ما به تاسی از امام سجاد(ع) و زینب(س)، باید بتوانند در عرصه جهاد تبیین که امروز مهمترین موضوع جامعه و از دغدغه ها و مطالبات مهم رهبرمعظم انقلاب است ضمن تاثیرگذاری، امیدآفرین و وفادار نظام و انقلاب باشند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بدو ورود به صدا و سیمای خراسان رضوی با حضور بر مزار شهید گمنام و ادای احترام به مقام شامخ آن شهید، یاد شهدای خبرنگار را گرامی داشت و سپس برای عرض تبریک روز خبرنگار از بخش های مختلف سازمان صدا و سیما بازدید و با معاونان، مدیران، خبرنگاران، گزارشگران، تصویربرداران و کارمندان دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار