خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: جهادگران استان سمنان در تحقق منویات رهبری گام برداشتند تا در مکتب امام حسین (ع)، سرباز امام زمان و نائب امام زمان(عج) باشند.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۲۵
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان صبح امروز در افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در مصلای حضرت امیرالمؤمنین (ع) سمنان، ضمن گرامیداشت یاد امام حسین (ع) و شهدای کربلا اظهار کرد: تأسی به سلوک و راه شهدا باید سرلوحه کار جهادگران امروز قرار گیرد.

وی با محکوم کردن هتک حرمت قرآن کریم گفت: این اقدام هتاکانه نه‌تنها آسیبی به دین رسول‌الله (ص) نزد؛ بلکه نظر آزادگان عالم را به این کتاب آسمانی جلب کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: دین پیامبر گرامی اسلام (ص) و راه امام حسین (ع) با قوت در دل‌های تمام آزادی‌خواهان جهان و دوستداران اسلام ادامه دارد.

مطیعی افزود: جهادگران استان سمنان در تحقق منویات رهبری گام برداشتند تا در مکتب امام حسین (ع)، سرباز امام زمان (عج) و نایب امام زمان (عج) باشند.

وی از تلاش جهادگران در عرصه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرد و گفت: حضور جهادگران در عرصه‌های تخصصی محرومیت‌زدایی بسیار ارزنده است و به حضور این جوانان افتخار می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اضافه کرد: قدرت سازندگی و بسیج‌کنندگی نهضت اباعبدالله الحسین (ع) یکی از آثار ارزشمند عاشوراست.

مطیعی اضافه کرد: عدم درک منطق، معارف و حقایق قرآن این کتاب آسمانی باعث هتک  حرمت به ساحت مقدس این معجزه الهی شد.

وی با بیان اینکه ما امروز در سایه رهبری نایب امام زمان (عج) یعنی مقام معظم رهبری هستیم، گفت: جهادگرانی که در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری می‌کوشند، نزدیک‌ترین گروه به ایشان هستند.

افتتاحیه و صبحگاه مشترک رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با حضور مسؤولان استانی و گروه‌های جهادی در مصلای حضرت امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار