کلنگ ساخت ۵۸ واحد مسکونی در روستای سعادت آباد رشتخوار در قالب طرح نهضت ملی مسکن روستایی با حضور مسئولان این شهرستان به زمین خورد.
کد خبر: ۹۵۳۰۶۹۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، فرماندار رشتخوار در حاشیه مراسم گلنگ‌زنی واحدهای مسکونی در روستای سعادت آباد رشتخوار با اشاره به اینکه امروز دولت تمام عظم خود را برای محقق شدن ساخت یک میلیون مسکن در سال جذب کرده و با قوت انشالله ادامه خواهد داد، گفت: امروز در ادامه طرح تامین نهضت ملی مسکن در رشتخوار، کار کلنگ‌زنی در روستای سعادت‍اباد آغاز خواهد شد.

حسین باهوش در ادامه تصریح کرد: با توجه به مشکلات حوزه مسکن در خود شهر رشتخوار ۱۳ هکتار از اراضی قرار گرفته در طرح مشکلات آن حل شده و روند کار برای آغاز به ساخت و واگذاری زمین‌ها به قوت ادامه دارد.

وی همچنین افزود: بعد از واگذاری ۲۶ قطعه زمین مسکونی در روستای براکوی رشتخوار، امروز کلنگ‌زنی واگذاری تعداد ۵۸ قطعه زمین در روستای سعادت آباد انجام خواهد شد.

فرمانداررشتخوار با تاکید بر اینکه باید به ۹۰ درصد در حوزه انعقاد قرار داد با بانک ها در بحث مسکن در سطح شهرستان برسیم، یادآور شد: این زمین‌ها به کسانی که فاقد خانه و مسکن در روستا هستند و حتما ساکن در خود روستا باشند، تعلق خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار