یکی از اساتید حوزه علمیه مشهد در جمع عزاداران ناحیه ابوذر، گفت: باید همانند شهدای والامقام با اخلاص و عمل، پای کار حسین فاطمه بمانیم، چرا که وصایای شهدا، همان رجزخوانی اصحاب عاشورایی در مقابل دشمن است.
کد خبر: ۹۵۳۰۳۹۷
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

وصایای شهدا، همان رجزخوانی اصحاب عاشورایی است/باید با اخلاص و عمل، پای کار حسین فاطمه بمانیم + عکس

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، همزمان با دهه اول محرم محافل عزای سیدالشهداء(ع) و هفتاد و تن از یاران با وفایش در هیات حضرت علی اکبر(ع) ستاد ناحیه مقاومت بسیج ابوذر مشهد با حضور سخنرانان و ذاکران اهل بیت(ع) با شور و شعور خاصی برگزار شد.

در یکی از این محافل عزاداری حضرت سیدالشهداء(ع) خطیب توانا حجت الاسلام حسینی با اشاره به این نکته که می توان با رجز خوانی افراد به عمق اعتقاد و شخصیت واقعی آنها پی برد اظهارکرد: اصحاب سیدالشهداء(ع) با اینکه در محاصره و تحریم دشمن بودند با رجز خوانی خود ضمن ابراز عشق و ارادت خود به امام زمانشان اعلام کردند که پای کار حسین فاطمه هستند و هرگز دست از ولایت برنخواهند داشت.

وی با یادآوری رشادت ها و دلاوری های شهدای عرصه دفاع از انقلاب اظهارکرد: وصیت نامه های عاشورایی شهداء حاوی مضامین عمیق و بلندی است که این وصیت نامه ها در واقع همان رجز اصحاب سیدالشهداء(ع) است و با محور قرار دادن ولایت ثابت کردند که تحت هر شرایطی یاور و ناصر امان زمان خود هستند.

این استاد حوزه علمیه در پایان خاطر نشان کرد: رجز و شعار ماباید عمل به وصیت شهدا باشد چرا که با این آیه های قرآن انسان گمراه و سرگردان نمی شود.

وصایای شهدا، همان رجزخوانی اصحاب عاشورایی است/باید با اخلاص و عمل، پای کار حسین فاطمه بمانیم + عکسوصایای شهدا، همان رجزخوانی اصحاب عاشورایی است/باید با اخلاص و عمل، پای کار حسین فاطمه بمانیم + عکسوصایای شهدا، همان رجزخوانی اصحاب عاشورایی است/باید با اخلاص و عمل، پای کار حسین فاطمه بمانیم + عکسوصایای شهدا، همان رجزخوانی اصحاب عاشورایی است/باید با اخلاص و عمل، پای کار حسین فاطمه بمانیم + عکس

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار