مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

انقلاب اسلامی استمراری از نهضت عاشوراست

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با بیان اینکه انقلاب اسلامی استمراری از نهضت عاشوراست، گفت: انقلاب اسلامی در پرتو نهضت عاشورا، زمینه ساز ظهور حضرت حجت و حاکمیت توحید در جهان است.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۰۰
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام روح الله مهدی نیا در جمع اساتید و مربیان عقیدتی سپاه میانه با بیان اینکه تابش نور عاشورا در حرکت عاشورایی انقلاب اسلامی، آن را به بستری برای تربیت یاران عاشورایی برای حکومت جهانی توحید تبدیل کرده است، متذکر شد: جهاد مهمترین وظیفه مسلمانان و جهاد تبیین شاخه ای از جهاد است که ضرورت امروز جامعه ماست.

   وی اظهار داشت: امروز ایران مدافع اصلی حقوق اسلام و عزت آفرین برای مسلمانان بوده و دشمن با تمام توان مادی و رسانه ای در صدد مقابله با آن و نابودی انقلاب است.

   حجت‌الاسلام مهدی نیا با اشاره به جسارت دشمن به قرآن، این اقدامات را ناشی از ضعف دشمن در برابر قدرت قرآن دانسته و تصریح کرد: آنها با دیدن پتانسیل های عظیم قرآن برای ایجاد یک حکومت جهانی کامل و بی نقص، شروع به عصبانیت کرده و فکر می کنند با سوزاندن آن می توانند نور قرآن را خاموش کنند.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه تربیت جوانانی مومن و متعهد و مراقبت از آنان در برابر آسیب‌های فضای مجازی، رسانه ای و مکرهای دشمن با استفاره از ابزار تبیین گری را از مهم‌ترین وظایف مربیان عقیدتی سیاسی عنوان کرد.

وی افزود: مربیان بسیج باید از تمام وقت و ابزارهای ارتباطی برای ایجاد روابطی مستمر و مداوم با جوانان با روش‌های نوین، بهره گرفته و آنها را با معارف اسلامی و حقایق سیاسی آشنا نموده و انگیزه لازم برای ایفای نقش و مسئولیت های خطیر اجتماعی را در آنان ایجاد کنند.

   حجت‌الاسلام مهدی نیا ولایت فقیه را سدی محکم در برابر استکبار، حافظ دین و عامل اصلی صیانت از اسلام، و مانعی بزرگ بر سر راه استفاده ابزاری از دین برای رسیدن به مطامع دنیوی معرفی کرد و متذکر شد: عبادت در زیر لوای استکبار بی ثمر است و اگر نماز، حج، روزه و دیگر عبادات انسان در کنار ولایت قرار نگیرد، تاثیری بر سعادت اخروی نخواهد داشت.

   همایش اساتید و مربیان عقیدتی با رویکرد جهاد تبیین و آسیب شناسی بسیج در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار