خبرهای داغ:
میامی_ نماینده ولی فقیه در ناحیه میامی گفت: قیام امام حسین پایه های اسلام راتا قیامت مستحکم کرد.
کد خبر: ۹۵۲۹۳۰۵
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج ، حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آل علی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میامی ، در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص اهمیت فلسفه عزاداری مکتب اباعبدالله الحسین با بیان اینکه قیام امام حسین پایه های اسلام راتا قیامت مستحکم کرد، گفت: قیام امام حسین و حادثه عاشورا از دیرباز تاکنون مورد توجه تحلیل گران واقع شده اما عدم توجه به ریشه‌های این رخداد و نیز عدم تجزیه و تحلیل و مدارک و شواهد تاریخی موجب شد شبهاتی از جانب دشمنان اهل بیت درباره حقانیت و مشروعیت این قیام مطرح گردد. ازجمله مبانی فقهی این قیام مسئله امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه این نهضت انقلاب معیار و الگوی مبارزه با ظلم و طغیان و بی‌عدالتی است ، افزود: صف‌بندی و مقابله با این قیام که اوج آن در روز عاشورا به شهادت سیدالشهدا انجامید، یک مقابله و جنگ ترکیبی همه‌جانبه‌ای است که در آن از تمامی انواع جنگ استفاده شده است.

آل علی اظهار داشت: مقابله مناسب با جنگ شناختی بنی‌امیه، نهضت امام حسین را به هدف‌های راهبردی و تاریخی خود رساند و ضمن به نابودی کشاندن بنی‌امیه به ننگ و بدنامی برای همیشه در تاریخ، اسلام و ولایت اهل‌بیت را برای هدایت تاریخی بشر ماندگار کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار