خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس شورای اطلاع رسانی شاهرود هدف از تشکیل شورا را ایجاد امید در جامعه و بیان دستاورد‌های نظام و انقلاب برشمرد و افزود: انتخابات در برهه کنونی بسیار مهم است و همه باید برای حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۵۲۹۲۵۳
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

امیدآفرینی در جامعه هدف تشکیل شورای اطلاع رسانی شهرستانبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در اولین نشست شورای اطلاع رسانی شهرستان شاهرود در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان با بیان اینکه در اغتشاشات سال گذشته همه پای کار آمدند، اما غول رسانه‌ای غرب اثرگذار وارد شد، افزود: این باعث شد از نظام هزینه و انرژی گرفته شود.
او ادامه داد: جنگ جهانی رسانه بوده و هست و این هم افزایی و تعاملات باید انجام و نقد‌ها شنیده شود تا از حوادث آینده جلوگیری و هزینه تراشی برای نظام نشود.
جلالی برپایی این شورا را در مدیریت چالش‌های شهرستان حائز اهمیت دانست و افزود: توقع بر جدی بودن این شورا با توجه به وظایف و اختیارات و چاره اندیشی در راستای وظایف است.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه خبرنگاران وکیل مدافع مردم هستند، گفت: امسال سال انتخابات است و حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است و هنوز هم تبعات و آثار اغتشاشات را داریم.
او اضافه کرد: پروژه کشف حجاب بعد از اغتشاشات تعریف شده و ما هم قرارگاه عفاف و حجاب تشکیل شده، اما هنوز اثرات این پدیده شوم در جامعه می‌بینیم.
جلالی با بیان اینکه دشمن در توهمات و ارزیابی‌های خود برای انتخابات دنبال جذب قشر خاکستری است، گفت: مردم ما در روز ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن و روز قدس با حضور کم نظیر خود نشان دادند که دلبسته به نظام هستند و نیاز است دستاورد‌های نظام برای مردم بیان شود.
او با تاکید بر اینکه اصل تشکیل شورای اطلاع رسانی امید آفرینی در جامعه با انعکاس فعالیت‌ها و دستاورد‌های بازوان نظام است، افزود: رسانه‌ها باید پای کار نظام اسلامی باشند همانطور که تاکنون بوده اند و مطالبه گری نیز داشته باشند تا در راستای اعتلای نظام اسلامی همه با هم اثرگذار باشیم.
در این نشست محمدتقی یزدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی شهرستان به تشریح دستورالعمل شورای اطلاع رسانی پرداخت و اعضا به ارائه نظرات خود در خصوص این شورا و وظایف آن پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار