خبرهای داغ:
شاهرود_ عضو شورای اسلامی شهر شاهرود بر توجه به تامین آب پایدار برای شهرستان و تخصیص اعتبار برای جلوگیری از هدر رفت شبکه آبرسانی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۸۲۸
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج، حمید قنبریان عضو شورای اسلامی شهر شاهرود در نشست خبری در مرکز کنترل ترافیک شهرداری این شهر با بیان اینکه این نشست در راستای هم اندیشی در خصوص مشکلات آب شهر انجام شده اظهار کرد: بواسطه کاهش نزولات جوی مشکلات تامین آب شرب دارد بیشتر می‌شود و شورای فعلی از اینکه آب مختص به فضای سبز به شرب اختصاص یابد اعتراض دارد.
او با بیان اینکه چرا فقط در تابستان مشکل کن آبی هست و این موضوع حل نمی‌شود، افزود: در شهر شاهرود ۲۵ تا ۳۵ درصد پرت شبکه آب داریم و این را می‌توان با جذب اعتبار مرتفع کرد، اما متاسفانه مورد توجه و دقت قرار نمی‌گیرد.
قنبریان با بیان اینکه در شهر شاهرود ۱۱۰ هزار انشعاب آب وجود دارد، گفت: با این همه انشعابات، اداره آبفا برای توسعه شبکه آب شرب برای واحد‌های مسکونی بودجه ندارد و از مردم این مبلغ اخذ می‌شود.
او با تاکید بر اینکه تامین آب پایدار شهرستان باید مورد توجه اکید باشد و مسئولین باید بیشتر تلاش کنند و اصولی کار شود، افزود: فقط شهرداری نمی‌تواند کمک حال تامین آب باشد و سایر نهاد‌ها نیز باید به وظایف خود عمل کنند و متولیان باید در این امر تلاش کنند.
عضو شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به پرتی آب و نیاز به اصلاح شبکه، بر انجام مکاتبات با نهاد‌های مسئول در این خصوص و تامین آب پایدار تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار