خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: ماموران پلیس شاهرود طی ۲۴ ساعت گذشته موفق به کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان شدند.
کد خبر: ۹۵۲۸۳۳۷
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی کریمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز با محوریت قاچاق سوخت در سطح شهرستان شاهرود، ماموران امنیت اقتصادی پلیس آگاهی با اشرافیت بالای اطلاعاتی خود از دپوی فرآورده‌های سوختی قاچاق در یکی از روستا‌های تابعه مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی با همکاری یگان تکاوری پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی، ضمن شناسایی محل انبار فرآورده سوختی قاچاق، با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و در بازرسی از آن ۲۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های سوختی شامل نفت سفید و گازوئیل قاچاق را کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی سوخت‌های کشف شده طبق نظر کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر که ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: توزیع خارج از شبکه سوخت و نگهداری مواد نفتی در داخل مناطق مسکونی علاوه بر اخلال در نظام سوخت رسانی کشور، سلامت جانی شهروندان را تهدید می‌کند و از مردم تقاضا می‌شود در صورت مشاهده و یا اطلاع از موارد مشابه مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار