خبرهای داغ:
سلسله رویدادهای همرسانی شرکت های دانش بنیان در حوزه بهداشت و درمان با حضور 18 شرکت دانش بنیان و با مشارکت سپاه قائم آل محمد (عج) و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۸۱۶۷
|
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در مرحله اول سلسله رویداد همرسانی 18 شرکت دانش بنیان در حوزه بهداشت و درمان طرح های خود را ارایه و شرکت‌های برتر به مرحله نهایی راه یافتند.
حمیدرضا محمدیان سمنانی معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان اظهار کرد : دهمین رویداد از سلسله رویدادهای تحت عنوان تانا امروز 28 تیر در جهت رفع نیازهای استانی و ملی درحوزه فناوری برگزار شد.
وی با اشاره به رویکرد جدید این رویداد در رفع نیازهای فناورانه افزود: برای اولین بار در این رویداد بین افرادی که نیاز به خدمات فناورانه دارند و شرکت های دانش بنیان توانا درجهت تامین این نیازها ارتباط مستقیم برگزار می شود تا با شناخت نیازهای تخصصی در این حوزه محصولات و خدمات دانش بنیان ارایه شود.
خاطر نشان می شود بر اساس طرح تانا (توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها)، پارک‌های علم و فناوری مشکلات نیازها و همچنین توانایی‌های فناوری هر استان را شناسایی می‌کنند و در ادامه، نشست‌های تخصصی در خصوص راهکارهای حل مشکلات برگزار کرده، زمینه دیدار دستگاه‌های دارای نیاز و دستگاه‌های ارائه دهنده راهکار را فراهم می‌کنند و همچنین با برگزاری نمایشگاه‌های فناورانه، دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان را داخل استان‌ها به نمایش می‌گذارد.
گفتنی است این رویداد به همت معاونت علمی پژوهشی، سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه استان سمنان و با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار