خبرهای داغ:
صادقی راد خبر داد

کسب رتبه سوم استان همدان در ایمن‌سازی جاده‌ها

همدان-مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: موضوع ایمن‌سازی جاده‌ها منجر به این شد در نوروز ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ رتبه سوم کشوری را به دست آوریم و تاکنون تصادفات ما در جاده‌ها به حداقل رسیده است.
کد خبر: ۹۵۲۸۰۶۶
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صفر صادقی راد در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، اظهار کرد: استان همدان یک استان خاص است، خدا را شاکرم که توفیقی به بنده داد و نوکری مردم را کردم.

وی با بیان اینکه اعتبارات استان در یک سال گذشته در حوزه راهداری جهش خوبی پیدا کرد و نزدیک به یک هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف داشتیم، افزود: از هر جایی که توانستم پیگیری کردم که اعتبارات به استان تزریق شود و اخیرا تفاهم‌نامه‌ای  ۲ هزار میلیارد تومانی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بستیم.

مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: موضوع ایمن‌سازی جاده‌ها منجر به این شد در نوروز ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ رتبه سوم کشوری را به دست آوریم و تاکنون تصادفات ما در جاده‌ها به حداقل رسیده است؛ سالانه بین ۱۲ تا ۱۵ میلیارد تومان هزینه روشنایی جاده‌ها می شود و اکنون این روشنایی پایدار به ۸۰ درصد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز در ادامه عنوان کرد: امیدوارم با مساعدت وزارت راه، استانداری و کلیه شورای اداری به آن جایگاهی که حق همدان است، برسیم؛ ما شرایط بسیار مهمی را داریم به خصوص در ایام اربعین که امیدواریم از این ایام به خوبی عبور کنیم.

مهرداد آهکی بیان کرد: از همه درخواست همکاری و مساعدت دارم تا با عشق و ایثار بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم و امیدوارم بتوانم با سربلندی از این کار خداحافظی کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار