خبرهای داغ:
تیموری خبر داد

تخصیص بیش از ۳۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه راه و شهرسازی

همدان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: از مجموع ۱۴ هزار میلیارد تومان بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه راه و شهرسازی در نظر گرفته شد و پروژه‌های اساسی مدنظر قرار گرفته شده است.
کد خبر: ۹۵۲۸۰۶۱
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرزاد تیموری در آیین تکریم و معارفه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: یکی از شاخص‌هایی که در هر کشور باعث توسعه یافتگی می‌شود و نقش عمده‌ای ایفا می‌کند شاخص حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی است.

 وی با بیان اینکه در کشور ما خوشبختانه از سالیان گذشته در حوزه راه و ترابری پیشرفت‌هایی مشاهده می‌کنیم، افزود: سالانه در کشور شاهد کاهش تلفات جاده‌ای هستیم و این مرهون زحماتی است که در حوزه راهداری، آشکارسازی و رفع مشکلات در راه‌ها و تقاطع‌سازی غیرهمسطح در حوزه راهداری اتفاق افتاده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: سالانه شاهد افزایش خودرو‌ها و تردد‌های جاده‌ای هستیم؛ امیدواریم بازهم روند نزولی وجود داشته باشد و تصادفات جاده‌ای را به صفر برسانیم.

وی با بیان اینکه از استان ما سه استان تردد می‌کنند، ابراز کرد: هر توسعه‌ای در حوزه راه اتفاق افتاده باعث توسعه این استان شده است، کار‌های زیادی انجام شده، اما باز باید کار‌های بسیاری انجام شود، راه‌های روستایی ما از متوسط کشوری بالا است، اما باز نیاز به بازسازی و رفع مشکلات نیاز دارد.

تیموری بیان کرد: پروژه‌های راهداری و راه‌سازی استان همدان اگر درست شود غرب کشور از آن بهره‌مند می‌شود و راه‌های ما اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد؛ بیش از ۷۰ درصد مسافرین از شهر ما عبور می‌کنند و باید توجه بیشتری به این مورد شود.

وی عنوان کرد: از مجموع ۱۴ هزار میلیارد تومان بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه راه و شهرسازی و در راه و ترابری در نظر گرفته شد و پروژه‌های اساسی مدنظر قرار گرفته شده است و در سفر دوم ریاست جمهوری امیدواریم پروژه‌های راهداری ما تکمیل شوند، در بحث هوشمندسازی جاده ها، استان ما تماما هوشمندسازی شده بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: ضمن تقدیر از زحمات مهندس صفر صادقی راد که تمام سوابق خدمتی خود را در حوزه مدیریت بوده و کار‌های خود را به خوبی انجام داده، برای مهندس مهرداد آهکی آرزوی توفیق داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار