خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسینی‌مجد:

سپاه اقتدار و صلابت را برای کشور به ارمغان آورده است

همدان-امام جمعه تویسرکان گفت: سپاه اقتدار و صلابت را برای کشور ما به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۹۵۲۷۳۴۱
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: سپاه اقتدار و صلابت را برای کشور ما به ارمغان آورده است.

وی گفت: اسلام با همت پیامبر گرامی اسلام(ص) آغاز و با غدیر علم ولایت را به امام علی(ع) برای برافراشتن نظام ولایی عطا کرد و در ادامه قیام کربلا رسالت پیامبر(ص) تکمیل شد و این امر تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه پیدا خواهد کرد.

امام جمعه تویسرکان افزود: زیباترین جلوه ایثار در عاشورا رقم خورد تا اسلام به نسل ما رسید و ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه امام حسین(ع)  باشیم.

وی عنوان کرد: با وجود گذشت قرن‌ها می‌بینیم که هنوز شور حسینی با دل‌ها چکار می‌کند؛ محرم سرآغاز معنویت در دل‌ها است، ما باید از بستر محرم و عاشورا برای تعالی جامعه استفاده کنیم.

*اراده سپاه پای کار آوردن مردم در تمام عرصه‌ها است

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در ادامه با بیان اینکه اراده سپاه ناحیه تویسرکان پای کار آوردن مردم در تمام عرصه‌ها است، گفت: ما با تکیه بر سند ۱۰ بسیج دنبال ارائه خدمت شایسته به مردم هستیم وچراغ راه در این مسیر بیانیه گام دوم انقلاب است.

سرهنگ طیب فریادرس بسیج را نمونه مردم سالاری دینی دانست و گفت: تجلی مردم سالاری دینی در شهرستان تویسرکان با حضور مقتدرانه مردم در تمام عرصه‌ها محقق خواهد شد و در این مسیر ما دست مردم و مسئولین را می‌فشاریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار