خبرهای داغ:
ترکاشوند در گفتگو با بسیج خبر داد

تجلیل از بانوان الگوی محجبه موفق ادارات و اقشار مختلف بسیج در همدان

همدان-مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان همدان گفت: از بانوان الگوی محجبه موفق ادارات و اقشار مختلف بسیج تجلیل به عمل می‌آید.
کد خبر: ۹۵۲۶۰۹۷
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

امیر ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: دومین جلسه معرفی و تجلیل از بانوان الگوی محجبه موفق استان همدان به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور ادارات متولی فرهنگ عفاف و حجاب در استان همدان به ریاست ستاد تخصصی اقشار بسیج استان همدان برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان و نمایندگان ادارات کل ارشاد، میراث فرهنگی، راهداری و حمل و نقل، صدا و سیمای مرکز همدان، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات، شهرداری همدان، بسیج جامعه زنان و معاونت اجتماعی سپاه استان حضور داشتند.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان همدان از برنامه معرفی و تجلیل از بانوان الگوی محجبه موفق در ادارات و اقشار مختلف بسیج به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد.

وی ادامه داد: در این برنامه که از اوائل خرداد ماه شروع شده است، در تمام اقشار مختلف بسیج در سطح شهرستان‌ها به شناسایی بانوان محجبه موفق در زمینه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، فرزندآوری و ... پرداخته شده است.

ترکاشوند تصریح کرد: تعداد ۱۲۰ نفر از این بانوان در مرحله شهرستانی شناسایی و تجلیل به عمل آمده که در مرحله استانی در کارگروه عفاف و حجاب ۴۰ نفر از این بانوان با شاخصه‌های برتر طی مراسمی در هفته عفاف و حجاب با حضور مسئولین استان تجلیل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه که در راستای دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان است، از یک خانواده شهیده و یک بانوی جانباز هم تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار