خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج ادارات استان همدان در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد

همدان- سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۲۳۶۳۰
|
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و ما کان هذا القرآن ان یفتری من دون الله و لکن تصدیق الذی بین یدیه و تفصیل الکتاب لا ریب فیه من رب العالمین» سوره یونس آیه۳۷

«شایسته نبود (و امکان نداشت) که این قرآن بدون وحی الهی به خدا نسبت داده شود، ولی تصدیقی است برای آنچه پیش از آن است (از کتب آسمانی) و شرح و تفصیلی بر آنها است شکی در آن نیست و از طرف پروردگار جهانیان است».

 

قرآن کتاب الهی وهدایت اقوامی است که به آن تمسک جویند و آن را نقشه و سر لوحه زندگی خود قرار دهند. قرآن کتاب عدالت، هدایت و تربیت تمامی انسان‌ها است و حفاظت از آن برهمه مسلمانان واجب است.

با دلی پر از اندوه و تاسف، باز هم شاهد هتک حرمت مدعیان دروغین حقوق بشر غربی شدیم و هستیم که به خود اجازه داده و با جسارت به تمام معنا و وحشیانه کتاب شریف و انسان ساز قرآن را که کلام خداوند متعال است، آتش زدند وهمچنان این گرگ صفتان و وحشیان دم از آزادی بیان می‌زنند.

ما کارمندان بسیجی ادارات استان همدان هم مانند دیگر مسلمانان دنیا این عمل شنیع و جانسوز را اولا به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج) تسلیت عرض نموده و انزجارخود را از این اقدام وحشیانه و اهانت‌های نژاد پرستان کشور سوئد و دولتمردان غربی به کتاب مقدس قرآن اعلام می‌داریم و از مجامع حقوقی و بین‌المللی درخواست پیگیری و محکومیت این عمل زشت و خشونت آمیز را داریم.

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار