خبرهای داغ:
ترکاشوند:

مسابقات فوتسال جام شهدای کارمند در همدان برگزار می‌شود

همدان-مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان همدان گفت: در راستای دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان، سری مسابقات فوتسال (جام شهدای کارمند) استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۶۴۳۱
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اولین جلسه برگزاری سری مسابقات فوتسال جام شهدای کارمند استان همدان با حضور ترکاشوند، مسئول بسیج ادارات استان، ضمیری، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، سرهنگ نجفی، فرمانده حوزه شهید مقصودی ادارات کل، سرهنگ احمدوند، مسئول بسیج ورزشکاران، سبزواری، سرپرست هیات همگانی، عبدالملکی، نماینده تربیت بدنی سپاه و کدخدامرادی، بسیج ادارات شهرستان همدان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان همدان در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال استان افتخار برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان را دارد و قرار است در ۱۶مهر ماه در سالروز شهادت سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی انجام شود؛ در این راستا برنامه‌های متنوعی با نام و یاد شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کمیته‌های مختلف این کنگره برگزار شده است.

امیر ترکاشوند گفت: در کمیته ورزش و جوانان و بسیج ادارات استان هم یک دوره مسابقه فوتسال جام شهدای کارمند استان همدان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات همگانی استان، بسیج ورزشکاران و دبیری بسیج ادارات برگزار خواهد شد.

وی افزود: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا خود کمتر از شهادت نیست»، این مسابقات هم می‌تواند بستر مناسبی برای ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی بین کارمندان ایجاد کند و ما می‌توانیم اهداف و آرمان‌های شهدای والا مقام را برای ورزشکاران تبیین کرده و در این مسیر قدم برداریم.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان همدان خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت استانی بوده و تلاش خود را می‌کنیم تا هفته دولت آن را به اتمام برسانیم.

معاون توسعه ورزش استان همدان نیز در این جلسه گفت: کنگره شهدای استان فرصت مناسبی است تا ابعاد مختلف شهدا را به طرق مختلف به مردم همدان شناساند و ما هم در کمیته ورزش و جوانان از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد و تاکنون برنامه‌های مختلفی هم در این راستا صورت گرفته است.

ضمیری گفت: ما همه ساله مسابقات کارمندان دولت را در نیمه دوم سال برگزار می‌کردیم و در نیمه اول سال نیز مسابقات فوتسال جام شهدای کارمند را در صورت موافقت وزارت ورزش و جوانان مطابق با دستورالعمل‌های اجرایی به همت بسیج ادارات و هیات ورزش‌های همگانی در دستور کار قرار داده و مراحل ثبت نام و اجرای مسابقات را اعلام و نظارت خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات خواهیم داشت تا شرمنده شهدا نباشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار