خبرهای داغ:
هوشیار:

دشمن با محور قرار دادن زن در جامعه درصدد فروپاشی کانون خانواده است

همدان-عضو هیئت امنای مدرسه علمیه خواهران بهار گفت: دشمن درصدد است با محور قرار دادن زن در جامعه کانون خانواده را از هم بپاشد،بنابراین ضروری است که بانوان بیش از پیش آگاه بوده و دشمن را در این زمینه ناکام سازند.
کد خبر: ۹۵۲۶۱۳۰
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هوشیار در همایش عفاف و حجاب که با حضور طلاب، دانش آموختگان و مبلغین مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک پدیده ای بود که در تقابل با ابرقدرت‌ها ظهور کرد و هیمنه پوشالی آنها را در هم شکست و بیش از 40 سال است که با اقتدار ایستاده و همه ابزارهای قدرت اعم از نظامی، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و اقتصادی را دارا است.

وی تصریح کرد: در طول این ۴۰ سال دشمن نقشه‌های گوناگونی را علیه انقلاب اسلامی طراحی کرده و از جمله فتنه اخیر در سال گذشته فتنه حجاب بود که سعی داشت با دوقطبی کردن جامعه به اهداف شوم خود برسد، بنابراین رهبر معظم انقلاب در بیانات خویش به این مسئله اشاره فرموده و مردم را نسبت به این موضوع هشیار کردند که در جامعه به ویژه در جریان انتخابات آینده دوقطبی‌سازی صورت نگیرد.

عضو هیئت امنای مدرسه علمیه خواهران بهار و راوی دفاع مقدس گفت: از مولفه‌های دیگر قدرت نظام علیه فتنه اخیر، همین بس که دشمن با راه‌اندازی جنگ ترکیبی سعی در تجزیه ایران داشت که به لطف خدا و با مولفه قدرت نظامی بود که دشمن به مقصد شوم خود نرسید.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی با قدرت ایستاده و در برابر فتنه‌هایی که دشمن علیه جمهوری اسلامی طراحی کرده پاسخ‌های سختی داده کما اینکه در جریان ترور سردار سلیمانی و شهید فخری زاده اقداماتی را انجام داده که با حذف اسرائیل از صحنه پاسخ نهایی را خواهد داد.

هوشیار اضافه کرد: دشمن درصدد است با محور قرار دادن زن در جامعه کانون خانواده را از هم بپاشد، بنابراین ضروری است که بانوان بیش از پیش آگاه بوده و دشمن را در این زمینه ناکام سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار