خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی خبر داد

برگزاری ۷۵ عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در شهرستان همدان

همدان- فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری ۷۵ عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب توسط پایگاه‌ها، حوزه‌های محلات و اقشاری بسیج شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۵۴
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

سرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: پیشرفت زنان با حفظ حجاب یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب بر این مسئله تاکید دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تکیه بر آموزه‌های دینی، نگاه مترقی به زن داشته و الگوی جدیدی به جهان معرفی کرده است، افزود: ثمره این نگاه است که امروز پرچم استقلال هویتی و فرهنگی زنان در دست زنان ایرانی است و امروز بانوان ایرانی با حفظ حجاب، استقلال هویتی خود را اعلام و به دنیا صادر می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری ۷۵ برنامه طی هفته عفاف و حجاب در سپاه ناحیه همدان، گفت: از جمله این برنامه‌ها برگزاری مسابقه و تهیه سیسمونی برای خانواده نیازمند، برگزاری اردو در اردوگاه ابوذر و غار علیصدر، برگزاری نشست‌های بصیرتی پیرامون عفاف و حجاب و پیاده‌روی در تمام پایگاه‌ها و اهداء هدیه به دختران محجبه است.

وی با بیان اینکه از جمله برنامه‌های شاخص حوزه‌ای برپایی غرفه دوستی با شهدا در پارک شهرک الوند است، ادامه داد: از جمله برنامه‌های پایگاه‌ها نیز برپایی پاتوق‌های دخترانه و توزیع بسته‌های فرهنگی بین دختران نوجوان در تفرجگاه‌ها است.

حسینی با اشاره به راه‌اندازی پویش «حجاب من، نگاه تو، پاکی و آرامش من» و هشتک آن در اینستاگرام و ارسال پیامک با موضوع عفاف و حجاب برگرفته از احادیث اهل بیت(ع)، ابراز کرد: مسابقات قرآنی عفاف و حجاب و هر روز یک سوال قرآنی در حلقات صالحین، مسابقات نقاشی، کاریکاتور، تهیه کلیپ دختر تمدن‌ساز، زمینه ساز ظهور، طراحی بروشور با موضوع عفاف و حجاب نیز از طی این هفته برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مسابقه خاطره‌ای زیبا و به یادماندنی از حجاب، برگزاری نشست تربیتی اخلاقی، نشست جهاد تبیین، مسابقات ورزشی دارت، طناب کشی، طناب زنی، منچ و...، آموزش دوخت چادر به صورت رایگان، برگزاری نشست امر به معروف و نهی از منکر، مسابقات کتابخوانی، کارگاه فرزند پروری، تکریم و تجلیل از خوش حجابان موفق از دیگر عناوین برنامه‌های اجرایی است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به تکریم و تجلیل از کادر درمان خوش حجاب و آرایشگران محجبه در راستای تقویت و توسعه آرایشگاه‌های اسلامی گفت: اکران فیلم «پنجه آفتاب» و «دختران ببینند»، اهدای هدیه به مادران موفق دارای ۳ فرزند و غبارروبی مزار شهدا نیز به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: تغییر پروفایل‌ها در پیام رسان‌ها، اهدای شاخه گل و رزق معنوی به دختران محجبه، دیدار با خانواده معظم شهدا، مشاوره رایگان تحصیلی، پاسخ به شبهات دینی، کارگاه مادرانه، قرارگاه عفاف و حجاب، فضاسازی پایگاه، نمایشگاه عکس هفته عفاف و حجاب، حلقات صالحین نوجوانان و بزرگسالان و تهیه کلیپ، موشن گرافیک و عکس نوشته از دیگر برنامه‌ها است که با حضور پرشور بسیجیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار