شانیان:

نمایشگاه پوشاک ایرانی و اسلامی بانوان در همدان برگزار می‌شود

همدان-مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از برگزاری نمایشگاه عرضه پوشاک ایرانی و اسلامی بانوان با ۹۵ غرفه و ۸۰ برند مطرح کشور در هتل پارسیان بوعلی همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۵۷
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمد شانیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با روز ملی حجاب و عفاف خاص‌ترین نمایشگاه عرضه پوشاک ایرانی و اسلامی بانوان با حضور ۸۰ برند مطرح کشور در هتل پارسیان بوعلی همدان گشایش می‌یابد.

وی افزود: نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی بانوان با هدف ترغیب طراحان به ارائه ایده‌های جدید برای دستیابی به الگو‌های نوین و ارائه سبک زندگی اسلامی و ایرانی در استان همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه و ۸۰ برند مطرح فعال در تولید محصولات ویژه حجاب و عفاف از استان‌های قم، تهران، البرز، اصفهان، لرستان، همدان، مازندران، خراسان رضوی، گلستان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه بازدید از نمایشگاه لباس و پوشاک ایرانی برای عموم رایگان است، افزود: طراحان و تولیدکنندگان، لباس‌های مومنانه، عفیفانه و زیبای خود را با قیمت مناسب عرضه کرده و شهروندان می‌توانند نیاز‌های خود را تامین کنند.

شانیان با بیان اینکه این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۴ تیرماه دایر می‌شود و ساعت بازدید در ۲ نوبت صبح ۱۰:۳۰ تا ۱۴ و عصر ۱۷:۳۰ تا ۲۲ است، گفت: همایش دختران همدان با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی نیز در روز نخست این رویداد برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: مراسم افتتاحیه در هتل پارسیان بوعلی روز ۲۱ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار