خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب 25 میلیون ریال وجه نقد و یک گونی بادمجان محلی بین خانواده های نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۰۸۲
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته عفاف و حجاب دورهمی دخترانه با موضوع اهمیت حجاب، اهداف حجاب و جانبه حجاب در قرآن با حضور عزیزی از طلاب خواهر حوزه علمیه نجمیه شهرستان سرخه و سرگروه حلقه صالحین برگزار شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه در حاشیه این برنامه اظهار کرد: همزمان با هفته عفاف و حجاب ویژه برنامه های متنوع و جذابی در راستای تبیین اهمیت حجاب برپا و دورهمی نوجوانان بسیجی پایگاه در پارک ملت سرخه از جمله این برنامه ها بوده است.

او افزود: این دورهمی با هدف حضور دختران نوجوان محجبه در پارک برپا و با استقبال خوبی از سوی بسیجیان همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب و در جهت تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، یک گونی بادمجان محلی به هشت خانواده نیازمند توسط گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد به خانواده های کم برخوردار محله اهدا شد.

ادهم بیان داشت: اهدای مبلغ 25 میلیون ریال به بیمار نیازمند جهت عمل جراحی چشم به همت این گروه جهادی، از دیگر کمک های مومنانه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) بوده است.

او با اشاره فعالیت خارج از حلقه پیشکسوتان بسیجی گفت: اعضای حلقه شهید غلام این پایگاه، جهت عرض تسلیت در منزل یکی از متربیان حلقه حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه و آیاتی از قرآن کریم، از خداوند منان برای او طلب مغفرت کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) خاطرنشان کرد: در قالب طرح سفیران مهر نیز، گشت تیم امر به معروف پایگاه از ساعت بیست الی بیست و یک و سی دقیقه در بوستان معلم سرخه حضور یافته و سه مورد تذکر لسانی انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار