فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد از توزیع ۱۰۰ بسته کمک معیشتی بین محرومین و نیازمندان و همچنین مادران دارای 4 فرزند به بالای این شهرستان در قالب رزمایش کمک مومنانه به مناسبت هفته عفاف وحجاب خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۶۸۹۲
|
۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، سرهنگ پاسدار حسن مقدم در حاشیه مراسم توزیع این اقلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  در سال‌جاری  طی سه مرحله تعداد 2700 بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان سطح این شهرستان  توزیع شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد افزود: این سبدها شامل بیش از 5 قلم کالای اساسی است، و ارزش هر یک از این سبدهای معیشتی حدود 700 هزار تومان تا یک میلیون تومان و شامل برنج، ماکارانی، رب، حبوبات، روغن و.... است.

 

مقدم  تصریح کرد: ما باید قدر این فرصت‌ها را بدانیم و از نعمت‌های خداوند متعال در مسیر بندگی نهایت بهره را ببریم و در راه خدا از آن استفاده کنیم.

 

وی ادامه داد: دستگیری و کمک به نیازمندان در فرهنگ اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و این مهم باید روز به روز در جامعه گسترش پیدا کند.

 

فرمانده بسیج این شهرستان  با اشاره به اینکه ائمه معصومین (ع) همواره در دستگیری از نیازمندان پیشگام بودند، اضافه کرد: نیازمندان با مشکلات متعددی رو به رو هستند، لذا  خدمت اقتصادی و معیشتی به نیازمندان یک ضرورت محسوب می‌‎شود.

 

در این مراسم  توزیع 100 بسته کمک معیشتی  که بوسیله بسیج سازندگی  ناحیه پیگیری شده بود توسط پایگاههای بسیج در بین نیازمندان و مادران دارای 4 فرزند به بالا توزیع شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار