خبرهای داغ:
میامی_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میامی گفت: اجلاسیه شهدای میامی ۳۱ مرداد ماه و دو روز اول شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۶۵۹۶
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان میامی در مرداد و شهریورماه سالجاریبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ محمد مهدی اسماعیلی در نشست برنامه ریزی اجلاسیه شهدای میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن اشاره به هم افزایی موجود در شهرستان برای برگزاری اجلاسیه شهدا، بیان کرد: از همه ظرفیت‌های درون شهرستانی برای برگزاری اجلاسیه شهدا، بهره‌گیری خواهد شد.
وی با بیان اینکه احکام کارگروه‌های اجلاسیه ۱۸۲ شهید شهرستان میامی صادر شده است، افزود: این کارگروه‌ها وظیفه تدوین برنامه‌های اجلاسیه شهدای میامی را دارند که قرار است ۳۱ مرداد ماه و دو روز اول شهریورماه سال جاری برگزار شود.
فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه چهره مسئولان کارگروه‌های اجلاسیه شهیدان شهرستان مشخص شده است، ابراز کرد: همه این کارگروه‌ها در زیر مجموعه خود مجمع‌هایی دارند و جلسات خود را برگزار می‌کنند.
اسماعیلی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ الی ۶۵ نشست تنها در سطح کارگروه‌های اجلاسیه شهیدان میامی برگزار شده است، ابراز داشت: هدف این نشست رسیدن به بالاترین هماهنگی برای اجرای برنامه‌های اجلاسیه شهدای میامی است.
وی با بیان اینکه نخستین اجلاسیه شهدای شهرستان‌های استان سمنان در میامی برگزار می‌شود، افزود: تلاش شده تا از ظرفیت‌های مردمی برای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی بهره‌گیری شود.
فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه شهرستان دارای ۱۸۲ شهید دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و پنج شهید خوشنام دفاع مقدس است، ابراز کرد: کارگروه‌هایی مانند فرهنگی، تبلیغ و اطلاع رسانی، دانش آموزی، اجرایی و حمل و نقل و… برای اجلاسیه تشکیل شده است.
نخستین اجلاسیه شهرستانی شهدای استان سمنان در میامی
برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان میامی در مرداد و شهریورماه سالجاریعلیرضا آشوری فرماندار میامی نیز با توجه به اهمیتی که برای اجلاسیه شهدای استان سمنان و همچنین اجلاسیه شهرستانی در داخل شهرستان میامی قائل هستیم، نیاز است که یک برنامه‌ریزی منسجم برای میزبانی از این رویداد‌ها صورت گیرد، ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را درباره اجلاسیه شهدای شهرستان میامی و سپس استان سمنان ارائه دهند.
وی با بیان اینکه میامی نخستین یادواره شهرستانی شهدای استان سمنان را میزبانی خواهد کرد، ابراز کرد: در جلسه اخیر ستاد برنامه‌ریزی اجلاسیه شهدای میامی نیز مصوب شد که سی و یکم مرداد ماه و دو روز اول شهریورماه، شاهد برگزاری نخستین اجلاسیه شهرستانی شهدای استان سمنان در میامی باشیم.
فرماندار میامی با بیان اینکه این شهرستان نخستین برگزار کننده اجلاسیه‌های شهرستانی شهدای استان سمنان خواهد بود، گفت: این اجلاسیه‌های شهرستانی، مقدمه‌ای برای رویداد بزرگ اجلاسیه سه هزار شهید استان خواهد بود
آشوری اجلاسیه شهدا را اولویت برنامه‌های شهرستان میامی دانست و تصریح کرد: کمیته‌های این اجلاسیه به خوبی جلسات خود را تشکیل داده‌اند تا به یک هماهنگی خوبی در اجرای برنامه‌های ویژه اجلاسیه در شهرستان دست یابیم
وی با بیان اینکه گزارش جلسات کمیته‌های اجلاسیه شهدای شهرستان میامی به دبیرخانه اصلی در فرمانداری می‌رسد، گفت: به واسطه نقشی که شهدا در انقلاب اسلامی دارند، انتظار ما این است که مدیران شهرستانی، مقوله اجلاسیه را جدی بگیرند.
کنگره شهدا باید پیام ایمان و امید را تبیین و معرفی کند
برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان میامی در مرداد و شهریورماه سالجاریاحمد ریواده معاون استاندار نیز ضمن بیان اینکه نخستین اجلاسیه شهرستانی شهدای استان سمنان در میامی میزبانی خواهد شد، ابراز کرد: برنامه ریزی خوبی در شهرستان پیرامون گرامی داشت یاد شهدا، صورت گرفته است.
وی کنگره شهدا را جریان ساز دانست و تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، هرچه عزت در این چهار دهه در سطح بین المللی و ملی داریم مرهون شهدا هستیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه در منظومه فکری امامین انقلاب، زنده ماندن اسلام به محرم و صفر است، ابراز کرد: محرم و صفر یکی از نماد‌های ایثار و شهادت است و از این حیث، قطعاً می‌بایستی کنگره شهدای استان سمنان نیز جریان ساز باشد.
ریواده با بیان اینکه دولت رئیسی دولت گفتمان امامین انقلاب اسلامی است، گفت: از این بابت چند نکته دارای اهمیت است که باید این نکات خلاقانه و متفکرانه در اجلاسیه‌های شهدای شهرستان‌های استان و همچنین اجلاسیه بزرگ سه هزار شهید استان سمنان گنجانده شود که یکی از آن‌ها قدردانی از شهدا است.
وی درباره دیگر نکته دارای اهمیت که باید در اجلاسیه‌ها نیز لحاظ شود، ایمان و امید است، تاکید کرد: کنگره شهدا باید پیام ایمان و امید را تبیین و معرفی کند.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه می‌بایست کنگره شهدای شهرستان میامی و استان سمنان با شکوه برگزار شود، گفت: در برنامه‌هایی که جریان سازی می‌کنند مانند چهارشنبه‌های شهدایی و اجلاسیه شهدا و.. می‌بایست به منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی به مثابه یک ضرورت توجه شود.
ریواده با بیان اینکه با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه شهدای استان همزمان با بهار سال آتی باید حائز نکات و اهداف مهمی باشد، گفت: جریان سازی یکی از این ارکان به شمار می‌آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار