خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان از برگزاری نخستین "همایش علمی سقط جنین غیرقانونی، پیامدها و عوارض جسمی، روحی و روانی مرتبط با آن با رویکرد جوانی جمعیت" در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۲۳۷
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کاظم کبیری با اعلام این خبر گفت: به همت دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی استان،‌ نخستین "همایش علمی سقط جنین غیرقانونی، پیامدها و عوارض جسمی، روحی و روانی مرتبط با آن با رویکرد جوانی جمعیت" در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی محوریت این همایش را تاثیرات سقط جنین بر جمعیت و معرفی مرکز مردمی نفس(نجات فرزندان سقط)، جایگاه و اهمیت جان انسان در قرآن کریم و روایات، فعالیت قرارگاه شهید سلیمانی با موضوع جمعیت و پایداری خانواده، معضلات سالمندی جمعیت، مسائل شرعی و فقهی سقط جنین، اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد درخصوص جوانی جمعیت، عوارض جسمی و روحی سقط جنین برای مادر و اخلاق حرفه‌ای در سقط جنین عنوان کرد.

 کبیری با اشاره به اینکه این همایش علمی دارای امتیاز بازآموزی است افزود:‌ کلیه پزشکان عمومی،‌ متخصصین زنان و زایمان، پزشکی قانونی، داروسازان، روان پزشکان، روان شناسان، کارشناسان علوم آزمایشگاهی، پرستاری و مامایی، بهورزان، مراقبین سلامت و ... در بخش دولتی و خصوصی می توانند در این همایش یک روزه شرکت نمایند.

وی ظرفیت شرکت در این همایش را محدود اعلام کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این همایش، به کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در شهرستان‌ها مراجعه و یا از طریق درگاه اینترنتی آموزش مداوم به نشانی shahrekord.ircme.ir اقدام کنند.

به گفته مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری؛ این همایش ساعت ۷:۳۰ چهارشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات ابن سینا واقع در مجتمع آموزشی پردیس رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار