خبرهای داغ:
مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از تهیه و ذبح ۲۲ راس گوسفند به همت گروه‌های جهادی در شهرستان سرخه بین خانواده‌های کم برخوردار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۳۹۵۲
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت عید قربان و در جهت اجرای سنت نیک و حسنه قربانی، در شهرستان سرخه نیز به همت جهادگران بسیجی 22 راس گوسفند ذبح و بین خانواده های کم برخوردار در شهرستان توزیع شد.

محمدجواد عبدالهی مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در حاشیه این کمک ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کمک های مومنانه در شهرستان سرخه با هدف خدمت‌رسانی به محرومان، مستضعفین و نیازمندان انجام می‌شود.

او با بیان اینکه اعضای گروه‌های جهادی، افراد نیازمند را در مناطق مختلف شناسایی و کار توزیع گوشت را انجام دادند، افزود: به همت گروه های جهادی در سطح شهرستان تعداد ۲۲ راس گوسفند ذبح و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: این اقدام مومنانه، در راستای نشر و ترویج سنّت حسنه قربانی و با هدف استمرار کمک‌ های مومنانه این عمل خدا پسندانه صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار