خبرهای داغ:
حجت الاسلام علوی ، با اشاره به عوام فریبی آمریکایی ها در بحث حقوق بشر، گفت: شیطان بزرگ ناقض آشکار حقوق ملت هاست.
کد خبر: ۹۵۲۳۵۷۲
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ حجت الاسلام سید حسین علوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ی فرادنبه به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت دولت جنایتکار ایالات متفرقه آمریکا ناقض ترین حقوق بشر در دنیا شناخته شده است اما به دروغ و عوام فریبی، مدعی حقوق بشر است.

وی گفت شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار صهیونیستی که بیش از بیست میلیون انسان بیگناه را در طول ۲۲۶ سال جنگ و غارت گری در مناطق مختلف دنیا داشته و دارد و ناقض آشکار حقوق ملت‌هاست و حتی به مردم آمریکا هم خیانت و جنایت می‌کند و از گروهکهای تروریستی و صهیونیستی حمایت می‌کند، چگونه میتواند از حقوق بشر حرف بزند.

خطیب جمعه فرادنبه به دهه ولایت و امامت اشاره کرد و ضمن تبریک وتهنیت اعیاد ماه ذی الحجه تنها راه پیروزی مسلمانان و شکست دشمنان را استحکام رشته اتصال امت اسلامی با ولایت دانست و تأکید کرد: امروز التزام ایمانی و عملی به ولایت فقیه زمان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظله العالی بر عموم مسلمانان بویژه مسئولان در سراسر کشورهای اسلامی واجب و ضروری تر از گذشته می باشد.

وی افزود: اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را به شدت محکوم و از مسئولین می خواهیم که پاسخ مناسب و کوبنده ای به دولت و پلیس سوئد بدهند.

حجت الاسلام علوی در پایان بر اجرایی مصوبات جلسات شورای اداری شهرستان در جهت بهبود کیفیت آب شرب  فرادنبه و راه اندازی تصفیه خانه و تکمیل شبکه آب و فاضلاب شهری فرادنبه تأکید کرد و همچنین از کاراته باز کشوری آقای مهدی ملکمحمدی که در مسابقات کشور گرجستان مقام اول را کسب کرد و حاضر نشدند با طرف اسرائیلی مسابقه بدهند تقدیر و تشکر کرد.

شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن در فاصله 50 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است ./

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار