در دومین سفر معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی صورت گرفت؛
در حالی که در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی، واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در دست ساخت است، قفل این طرح در سرخس، پس از چندین ماه انتظار، با اهدای ۲۴ قطعه زمین به متقاضیان در دومین سفر معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان باز شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۵۶
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

قفل بسته طرح نهضت ملی مسکن در سرخس باز شد

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سرخس، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی و جمعی از کارشناسان حوزه راه و مسکن، پس از بازدید از مراحل ساخت جاده جدید مشهد- سرخس و گفت‌وگو با پیمانکاران قطعه ۴ الف و ب، از نزدیک میزان پیشرفت فیزیکی محور را بررسی کردند.

سپس معاون عمرانی استاندار و هیئت همراه در محل فرمانداری شهرستان سرخس، جلسه ستاد نهضت ملی مسکن را تشکیل دادند.

فرماندار سرخس در حاشیه این جلسه، با اشاره به تلاش های انجام شده گفت: بالاخره‌ در دومین سفر معاون عمرانی استاندار، گره مشکل واگذاری زمین رایگان در دو شهر ‌سرخس و مزداوند باز شد.

حسن نوری‌زاده افزود: در این جلسه تفاهم‌نامه واگذاری ۳هزار متر زمین از سوی آستان قدس رضوی برای ساخت مسکن ملی به امضا رسید، همچنین بیش از ۷ هزار متر زمین‌های بلااستفاده دستگاه‌های دولتی در شهر سرخس و ۲۰ قطعه ۲۰۰ متری از اراضی آستان‌قدس در شهر مزداوند نیز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت رایگان به متقاضیان واگذار می‌شود.

فرماندار سرخس تاکید کرد: برای ساخت مسکن در روستاها مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان وام به متقاضیان اعطا می‌شود.

خبرنگار/محمودی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار