خبرهای داغ:
دکتر خورشیدوند خبر داد

همدان سی و سومین میزبان برگزاری رزمایش بزرگ و تخصصی جهاد دامپزشکی

همدان-مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در احیاء و توسعه جهاد دامپزشکی گفت: استان همدان به عنوان سی و سومین میزبان در برگزاری رزمایش‌های بزرگ و تخصصی جهاد دامپزشکی است.
کد خبر: ۹۵۲۳۱۱۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر محمدمهدی خورشیدوند در اولین رزمایش بزرگ و تخصصی جهاد دامپزشکی استان همدان، اظهار کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی جهاد دامپزشکی به دستور رئیس جمهور در خصوص احیاء جهاد سازندگی در سازمان دامپزشکی به عنوان اولین قرارگاه نهادی فعال در هیئت دولت راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه استان همدان به عنوان سی و سومین میزبان در برگزاری این رزمایش‌ها است، افزود: این حضور دو نقطه عطف و دو پیام مهم دارد، بعد اول و نکته معنوی آن این است که ما به امام و رهبرمان اعلام کنیم ما حضور داریم و هستیم اینکه سحرخیزان و مجدانه پا به این عرصه گذاشتیم و با آمادگی، با لباس رزم قرار است به میدان خدمت برویم، نشان دهنده این است که ما عزم جدی و راسخ برای مبارزه با محرومیت، فقر و کمک به مناطق کم برخوردار داریم.

مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در احیاء و توسعه جهاد دامپزشکی گفت: وقتی مشکلات کشور با کار جهادی حل می‌شود که خداوند آن را کمک کند و زمانی خدا به ما کمک خواهد کرد که خدای همه ما خدای واحد باشد و آن زمان است که کلمه توحید به معنای واقعی کلمه خود را نشان می‌دهد و وقتی که ما همه خدایمان یکی شد، آن خدای واحد در همه امور به ما کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به جمعیت دامی روستایی و عشایری ابراز کرد: در وزارت و بعد از انقلاب همه ساله طرح‌های مبارزه، واکسیناسیون و طرح‌های این چنینی براساس پروتکل‌های سازمان دامپزشکی برگزار شده است؛ اما ما همچنان بیماری‌ها را شاهد بودیم.

خورشیدوند بیان کرد: بیماری‌های اقتصادی آسیب جدی به حوزه اقتصاد دام و طیور کشور زده و به برکت برگزاری این رزمایش‌ها در کشور کانون‌های بیماری ما در کشور بسیار کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: بسیاری از کشورهایی که به کشور ما آمدند و هیئت‌هایی که از کشور بازدید کردند، علاقه‌مند هستند که از این برنامه و این مدل در کشور آن‌ها هم برگزار شود؛ چراکه کار ارزشمند و بزرگی است، کار امنیت  زیستی و غذایی و در نهایت رکن رکین امنیت ملی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات