خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

باید کنگره‌ها را به سمت و سوی کمک‌رسانی به مردم ببریم

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان گفت: به امر رهبر معظم انقلاب باید کنگره‌ها را به سمت و سوی کمک‌رسانی به مردم ببریم.
کد خبر: ۹۵۲۳۰۴۰
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در اولین رزمایش بزرگ و تخصصی جهاد دامپزشکی استان همدان، ضمن تبریک دهه ولایت و روز عرفه، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که در نظام جمهوری اسلامی خدمت و تنفس می‌کنیم؛ یکی از آرزوهای شهید نواب صفوی بود که در یک نظام اسلامی باشد و خدمت کند.

وی افزود: امروز به لطف خداوند، امامین انقلاب در این نظام اداره کشور را برعهده دارند و اگر ما خدمتی را انجام می‌دهیم از این باب است که برای مردم خود این کار را انجام می‌دهیم، افرادی که بسیار قانع، زحمتکش و بسیار پرکار و تلاش هستند و کم هزینه برای دولت هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه ما در آستانه کنگره ۸ هزار شهید استان همدان هستیم و تمامی مدیران کار خدماتی که انجام می‌دهند به نیت یک شهید انجام می‌دهند، گفت: به امر رهبر معظم انقلاب باید کنگره‌ها را به سمت و سوی کمک‌رسانی به مردم ببریم.

وی ابراز کرد: این رزمایش امروز با یاد شهید «حاج حسین همدانی» برگزار می‌شود بنابراین هر فردی که در این رزمایش شرکت می‌کند نیت کند و با یک شهید کار خود را آغاز کند تا خداوند به این کار برکت می‌دهد.

سردار مجیدی عنوان کرد: امروز ما در استان هزاران کار خدماتی را با نیت شهدا انجام می‌دهیم و این به کار ما برکت می‌دهد و امروز نیز توفیق داریم که در رزمایش حضور داشته باشیم و حسنات آن را می‌بینیم.

وی ادامه داد: این هم افزایی بین مدیران استان و نهادهای انقلابی یکی از نشانه‌های توفیقی است که برای مردم حاصل می‌شود و آن جز به برکت خون پاک این شهدا نیست.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: وقتی زندگی ۸ هزار شهید استان را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم چقدر برای ما آموزنده است و درس‌های بزرگی از زندگی آنها می گیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات