خبرهای داغ:
همدان-مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه انصار الحسین(ع) همدان از برگزاری رزمایش واکسیناسیون طیور و دام در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۳۶
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
برگزاری رزمایش واکسیناسیون طیور و دام در استان همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمد کرمی در قرارگاه امنیت غذایی شهید هاشم ساجدی اظهار کرد: این قرارگاه در راستای تأمین امنیت غذایی فعالیت دارد و با هدف بررسی این امنیت در سطوح مختلف فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش واکسیناسیون طیور و دام گفت: در راستای تسریع رزمایش و با هدف اثربخشی هر چه بهتر ۸۰ نفر از بسیجیان متخصص استان همدان و ۵۰ نفر از بسیجیان دیگر استان‌های کشور به صورت خودجوش در این رزمایش ایفای نقش خواهند کرد.

 مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه انصار الحسین(ع) همدان ضمن تشریح این رزمایش گفت: رزمایش واکسیناسیون طیور و دام در تاریخ ششم و هفتم تیر ماه سال جاری با هدف کمک به عشایر و مناطفق محروم برگزار خواهد شد.

 وی افزود: این رزمایش در شهرستان های همدان، تویسرکان، ملایر و کبودراهنگ و با هدف خدمت رسانی هرچه بیشتر به عشایر و مناطق محروم برگزار خواهد شد.

کرمی گفت: افتتاحیه این رزمایش در تاریخ ششم تیرماه با حضور مسئولین برگزار خواهد شد و تیم‌های تخصصی واکسیناسیون فوراً به جامعه هدف خود در شهرهای ذکر شده اعزام می‌شوند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: این رزمایش با استفاده از ظرفیت دستگاه های دولتی و با همکاری جهاد کشاورزی هلال احمر و مرکز بهداشت اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار