خبرهای داغ:
شاهرود_ یادواره هفت شهید محله اسلامی شهید بهشتی شاهرود و شهدای هفتم تیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۰۸۴
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران در مسجد مسلم بن عقیل این محله برگزار شد، حجت‌الاسلام سیدمحمد میرعلی اکبری از راویان سیره شهدا قم با روایتگری شهدا بر حرکت در مسیر شهدا تاکید کرد و افزود: جنگ امروز جنگ دیدگاه‌ها و مغز‌ها است و باید مراقب بود در این جنگ با تاسی از شهدا مسیر را گم نکنیم.
او با تذکر به مسئولین در خدمت رسانی به مردم گفت: بیش از ۲۳۰ هزار نفر شهید شده اند تا این انقلاب و اسلام باقی بماند و مسئولین باید در خدمت به مردم سر از پا نشناسند و مشکلات را جهادی حل کنند.
عضو ستاد سیره شهدا قم با بیان اینکه ۱۶۱ ماهواره فارسی زبان شبانه روزی در حال فعالیت بر علیه نظام اسلامی هستند گفت: هدف دشمن از بی حجابی رسیدن به مقاصد شوم خود در ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و این روش را بار‌ها در دوران مختلف تاریخ استفاده کرده و امروز نیز ابزار مهم آنهاست و باید دختران و مادران ما هوشیار باشند و در زمین دشمن بازی نکنند.
در این یادواره شهدا علی اکبر نظری به مرثیه سرایی پرداخت و زیارت عاشورا قرائت گردید و در حاشیه مراسم نیز ایستگاه صلواتی برپا شد.
این مراسم به یاد هفت شهید محله اسلامی شهید بهشتی، شهیدان قلی پور و بابامحمدی و... به همت پایگاه‌های بسیج مسلم بن عقیل حوزه بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع)، حجاب حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س)، شورای محله اسلامی و هیئت و کانون فرهنگی این محله برپا شد.

فیلم و عکس: محمد یکتاپرست
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار