خبرهای داغ:
گردهمایی شورای محله اسلامی با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، مدیر آموزش و پرورش، بخشدار و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان کیار در روستای خراجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۰۶۹
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این گردهمایی سرهنگ پاسدار فرزان امیری فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کیار با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و بیکاری خیل عظیمی از دانش آموزان، به برنامه ریزی برای اوقات فراغت این قشر اشاره کرد و گفت: نوجوانان و جوانان سرمایه های بزرگ ما هستند و باید برای بالندگی و نشاط این عزیزان برنامه ریزی صورت گیرد تا بتوانند در پرتو آموزه های انقلاب اسلامی اوقات فراغت ارزشمندی را سپری کنند.

وی با اشاره به امکانات موجود در پایگاه های بسیج گفت: انتظار است همه امکانات بسیج فعال شود تا همه بسیجیان و بخصوص قشر دانش آموزان بهره کافی را از تابستان ببرند.

در این جلسه حجت الاسلام زمانی امام جمعه دشهرستان با برشمردن ویژگی های بارز شهرستان و تاریخچه سراسر افتخار آن گفت: برنامه های فرهنگی، هنری و دفاعی بهترین اوقات را برای جوانان این شهرستان می باشد.

شایان ذکر است که در ادامه این جلسه تعدادی از مسئولین و معتمدین و یادگاران دوران دفاع مقدس به بیان دیدگاه های خود پرداختند و پیشنهادهایی را ارائه کردند.

در ادامه این جلسه آقای ملکپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان کیار برای ایجاد یک زمین چمن در روستا اعلام آمادگی کرد.

این گردهمایی با بررسی مشکلات عمده فرهنگی ، اقتصادی و عمرانی با سخنان بخشدار مرکزی کیار به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار