خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه بسطام گفت: شایعات و دروغ پردازی، جعل اخبار و بدبین کردن مردم به نظام، انقلاب و دین از تهدیدات فضای مجازی است و باید به آن نظارت شده و جلوی آسیب‌های متعدد آن گرفته شود.
کد خبر: ۹۵۲۲۲۴۸
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

نظارت بر فضای مجازی باید مورد توجه مسئولین امر باشد/مبارزه با فساد در راس امور قوه قضاییهبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بسطام به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) ضمن شادباش دهه اول ذی الحجه اظهار کرد: این دهه یک دهه بسیار ممتاز در روز‌های سال است. ماه ذی‌الحجه ماه عبادت خدا و زمان دعا و نیایش است. فضیلت‌های بی‌شماری برای این دهه ذکر گردیده است. روز عرفه در این دهه است و اعمال زیادی برای آمده است.
او در بخش دیگری از سخنان خود فضای مجازی را یک مسئله مهم برشمرد که کاربران این فضا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و افزود: شایعات و دروغ پردازی، جعل اخبار و بدبین کردن مردم به نظام، انقلاب و دین از تهدیدات فضای مجازی است و باید به آن نظارت شده و جلوی آسیب‌های متعدد آن گرفته شود.
امام جمعه بسطام با اشاره به هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یارانش و تبریک هفته قوه قضائیه بیان کرد: از همه خدمتگزاران در این عرصه انتظار داریم رعایت و برقراری عدالت در همه زمینه‌ها و مبارزه با فساد را در راس کار‌های خویش قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار