خبرهای داغ:
فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: امروز دفاع از نظام و انقلاب یکی از ماموریت های اصلی پایگاه هاست و و ما باید هدف را در این عرصه بشناسیم.
کد خبر: ۹۵۲۲۰۸۶
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، سرهنگ محمد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با هدف بررسی عملکرد و روند فعالیت و برنامه های اجرایی فرمانده، معاونت ها و عرصه های پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) بازدید کرد.

سرهنگ ادهم در جمع بسیجیان اظهار کرد: پایگاه ها باتوجه به اینکه ارتباط نزدیکی با بدنه مردم دارند وظیفه و ماموریت سخت و خطیری را در راستای مأموریت بسیج و سپاه دنبال می کنند.

او افزود: امروز دفاع از نظام و انقلاب یکی از ماموریت های اصلی پایگاه هاست و ما باید هدف را در این عرصه بشناسیم و با عمل و کار خود مردم را دوستدار انقلاب کنیم و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) ایمان و امید را در دل مردم زنده کنیم.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ضمن تقدیر از فعالیت‌های بسیجیان در تحقق اهداف بسیج بر توجه به قرارگاه محله مسجد محور، خدمت رسانی به مردم و ارتقا بصیرت و معرفت بسیجیان تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار